Spring naar bijdragen

Wat Heb Je Nodig ?

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

klopt,   Als je toen met die stompzinnige vragen/opmerkingen (waarvoor ik me toen al de ogen uit mijn hooft zou schamen) begon werd het je wel duidelijk gemaakt dat je zelfstandig wel wat mag opzoek

De antwoorden zijn vaker.... ....dan de vragen !   Een beetje meer inleven, in diegene die de vraag stelt, voorkomt veel st.... antwoorden.     Barny, wat ben je weer vriendelijk . Je optimis

Dat is ook maar betrekkelijk. Als Barny op Lesbos zou wonen, dan wil ik best bij hem in de buurt wonen. Als Angelina Jolie in Zeewolde zou wonen, dan zou ik niet bij haar in de buurt willen wonen.

Iets om de cache te lokaliseren, dit kan ook een kaart zijn maar een gps/moderne telefoon is makkelijker.

Verder heb je niets nodig. Wat je anders ook niet voor een uitje zou gebruiken.

Voor een lange wandeling goede schoenen, voor een cache op het strand met mooi weer een zwembroek. Etc.

Het is net wat je er zelf van maakt.

Een ter plaatse gevonden stok is vaak ook een goede prikstok.

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben altijd een oude telescopische wandelstok in de auto liggen, mocht het echt als attribuut aangegeven worden. Maar meestal niet echt nodig. Ik heb meestal wel een paar van die dunne werkplaatshandschoenen bij als er in de grond gewroet moet worden.

Vergeet de tekentang niet. Zelfs nu kunnen ze nog actief zijn, een maat van liep er laatst eentje nog op in het bos.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij was er hier een apart draadje van.

Maar in mijn tas zitten:

- Pincetten

- 3-in-1 zaklamp (LED, UV en Laser pointer)

- Magneet (het liefst op telescoopstok)

- Spiegeltje

- Prikstok

- Pennen

- Papier

- Geprinte listings

- Extra batterijen

- Accupack voor de telefoon

- Voldoende eten en drinken

Ja, dat is een hoop.

Ja, mijn cache-tas is vrij zwaar

Nee, ik heb nog geen andere dingen nodig gehad... volgens mij....

Link naar bericht
Deel via andere websites

The amazing stroopwafels, Nescafé, warme worst en een GPS. Geocachen is een leuke vrijetijdsbesteding.

TS ties, dit is waar het om gaat. Plezier. Neem mee wat je nodig acht. Niet gevonden? Geen probleem, volgende keer beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites