Spring naar bijdragen
bhasel

Locked Geocache

Aanbevolen berichten

Wij zijn recent begonnen met Geocaching en gebruiken daarvoor de I-Phone app Geocaching "intro".

Nu zien wij in onze omgeving veel "locked Geocache".

wij willen deze geunlocked hebben, moeten we daarvoor een Premium jaarabonnement nemen of de betaalde Geocache app voor de I-Phone ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je een voorbeeld van een "locked geocache".

Wss zijn het PMO (Premium MemberOnly) caches.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedoeld de T.S ,dat hij gesloten kistjes ziet,en wanneer er een cache is gelogd staat dat kistje open .?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je de betaalde app neemt dan zijn alle caches gewoon vrij om te zien. De intro APP is alleen om te laten zien wat geocaching inhoud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien heeft het te maken met premium membership. Deze zijn namelijk alleen toegangkelijk indien je premium lid bent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het uitgeprobeerd met een andere account waar ik geen premium member bent. en zag dat mijn caches die vrij toegangelijk voor non PM waren nu ineens gelockt waren

Als je de caches in de buurt bekijkt via de betaalde app dan zie je dat de caches allemaal vrij zijn.

Dus je hoeft niet persee premium member te worden. Al zijn daar zat voordelen voor al kan je die gewoon op dit forum vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites