Spring naar bijdragen

Welke Ingrediënten Zou Een Cache Moeten Hebben?


Barro1991

Aanbevolen berichten

Ik weet het nog!

Op het moment dat ik dat bericht plaatste, was er al ruim een jaar werk verzet, zowel in mijn hoofd, in mijn schuurtje en in het bos; alles was al klaar ...... een Waardeloze cache .....

Helaas, mijn gezondheid laat me in de steek, anders zou ik graag weer een dergelijke streek uit willen halen.

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat draadje is een paar vele honderden posts, ik heb het begin wel gelezen maar om nou alles te lezen.... Kan iemand een (korte) samenvatting geven of aangeven waar ik ongeveer moet beginnen te lezen voor de crux? Mogelijk motiveert mij dat een beetje om wel alles te lezen :notworthy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kort gezegd, iemand die niemand lijkt te kennen stelt de vraag hoe hij een nachtcache moet maken :wistling: en vervolgens blijkt de vraag niet gericht op het krijgen van een antwoord want dat heeft de opsteller van de vraag al.

Waarna de publicatie van een voor Nederlandse begrippen gedenkenswaardige nachtcache volgt die blijk geeft van het feit dat de vraagsteller al bij het stellen van zijn vraag precies wist wat hij wilde. :clown:



Herinnert u zich deze nog:

 

 

Geplaatst 16 november 2007 - 00:49

Hoi, ik wil een nachtcache maken, wat moet ik doen?

 

 

Ik kijk nog even de kat uit de boom ...

Ja, zie mijn vraag in post 16 :

 

Of hebben we met een nieuwe reclamecampagne à la "Waardeloos" te maken?

Met als antwoord:

 

En een reclame actie....... Gelukkig heeft een wel beschaafd forum lid mij dat pb gevraagd anders zou ik niet eens geweten hebben wat dat inhoud want zo slecht denk ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het nog!

Op het moment dat ik dat bericht plaatste, was er al ruim een jaar werk verzet, zowel in mijn hoofd, in mijn schuurtje en in het bos; alles was al klaar ...... een Waardeloze cache .....

Helaas, mijn gezondheid laat me in de steek, anders zou ik graag weer een dergelijke streek uit willen halen.

PN

Waardeloos was net voor mijn geocachetijd, maar de reclamecampagne verdiende een favo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barro1991, jouw nickname verraadt waar je woont en dat je een vrouw van 21 of 22 bent :D , dus mijn aandacht heb je.

 

Verlaat dit draadje niet, want je kunt zelfs van negatief getinte berichten iets opsteken, gewoon de site "Google Vertalen" gebruiken om kritiek te vertalen naar advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barro1991, jouw nickname verraadt waar je woont en dat je een vrouw van 21 of 22 bent :D , dus mijn aandacht heb je.

 

Tsss ... gokje? Man van ongeveer 60?

 

Sorry, nu weer ontopic hoor. Domme vragen schijnen niet te bestaan. Dus eigenlijk ben ik benieuwd waarom iemand die nog nauwelijks iets met geocaching van doen heeft gehad, toch per se een cache wil gaan leggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Tsss ... gokje? Man van ongeveer 60?

 

Sorry, nu weer ontopic hoor. Domme vragen schijnen niet te bestaan. Dus eigenlijk ben ik benieuwd waarom iemand die nog nauwelijks iets met geocaching van doen heeft gehad, toch per se een cache wil gaan leggen?

 

Het gaat hier om Barro1991. Mijn leeftijd is totaal onbelangrijk, al wil ik wel verklappen dat ik, net als Barro, in de vorige eeuw ben geboren.

 

En waarom zij een cache wil leggen? Zij gebruikt het geocachen als populair middel om iets van haar dorpje te laten zien, dus dat uitgangspunt is wat mij betreft goed. Als ik het goed heb begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barro1991. Je bent nu 14 uur en 50 posts verder. Je hebt er een paar grijze haren bij gekregen zie ik en je hebt kennis gemaakt met een paar toestenbordridders (© ioHpeiH). Je hebt nu 10 procent van de tips vergaard die in het draadje staan dat ik je heb aanbevolen. Als je dat had doorgewerkt dan was je nu al klaar geweest. Weet je nog steeds zeker dat je dat niet wilt? Realiseer je dat de stokpaardberijders nu pas hun stokpaardjes gaan bestijgen en in herhaling gaan vervallen.

 

Misschien maak ik nog wel een samenvatting van dat draadje, want dat kan nog wel eens nuttig zijn. Maar ik beloof nog niets.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barro1991, jouw nickname verraadt waar je woont en dat je een vrouw van 21 of 22 bent :D , dus mijn aandacht heb je.

 

Verlaat dit draadje niet, want je kunt zelfs van negatief getinte berichten iets opsteken, gewoon de site "Google Vertalen" gebruiken om kritiek te vertalen naar advies.

Jij bent altijd al beter geweest in puzzels dan ik. Kun je een hint geven voor de plaatsnaam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nu een nachtmerrie het hof maken. Morgen, of eigenlijk vandaag want het is nooit morgen, stuur ik jou een pm. Niet iedereen hoeft alles te weten wat ik weet. Ik ben een open boek, maar de tekst is niet altijd zichtbaar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Tsss ... gokje? Man van ongeveer 60?

 

Sorry, nu weer ontopic hoor. Domme vragen schijnen niet te bestaan. Dus eigenlijk ben ik benieuwd waarom iemand die nog nauwelijks iets met geocaching van doen heeft gehad, toch per se een cache wil gaan leggen?

 

Het gaat hier om Barro1991.

 

Die bedoel ik ... en ik bedoel ook dat - zoals eerder vertoond - je in je profiel kunt zetten wat je goeddunkt. Het is niet onmogelijk dat Mr. B. rond de 60 is een bejaarde vrouwtjeskat heeft die Barro heet. Toch?

 

En het antwoord op mijn (domme) vraag kan Mr./Mrs. B. volgens mij beter zelf geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Aragon het antwoord op uw niet domme vraag is geheel juist omschreven door Odlaniger.

Blijkbaar verraad mijn nickname waar ik woon (ik ben mij dat niet bewust) maar de nickname heeft in elk geval niets met mijn leeftijd te maken en ik ben nu wel nieuwsgierig waar ik dan woon volgens Odlaniger.

Misschien een leuk onderwerp voor een nog te maken cache om te acherhalen wat er achter een nickname zit en of de gegevens uit een profiel juist zijn?

 

De kritiek had ik al vertaald naar advies maar uiteindelijk ontving ik slechts dat ene advies nog maar en dat was al binnen gekomen.

Ik hoop dat Diederikus tijd en energie vind voor de samenvatting.

 

En als een moderator enigszins de leesbaarheid voor anderen wil vergroten en het belangrijk vind dat mensen een positief beeld van geocaching krijgen dan verwijdert hij/ zij tenminste enige niet terzake en negatief getinte posts. (wellicht ook uit andere draadjes). Vergeet niet dat je zelfs zonder account aan te maken hier kan meelezen.

Maar ik heb nog geen reactie van een moderator dus wellicht is die op vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor, ik waardeer je poging een cache te maken. Het feit dat je hier info komt doen en daarnaast een meer ervaren persoon als raadgever hebt siert je!

 

Echter als je nieuw binnen komt bij een groep dan is het niet slim om van anderen te verwachten dat ze werk gaan doen wat je zelf ook kunt. Een -inderdaad- lange draad samenvatten is voor een ander net zoveel werk als voor jezelf. Waarom zouden anderen energie moeten steken in jouw cache als het nog maar afwachten is wat het wordt. Uitzoekwerk hoort er gewoon bij dus.

 

Ik denk dat het prima mogelijk voor je is om iets leuks te maken maar je bent nog niet helemaal in de positie om anderen gerichte opdrachten lijkt mij. #arrogant

 

Inderdaad, ook ik ben ook heel nieuwsgierig waarom iemand een cache wil leggen als er niet de motivatie is om ze zelf te lopen, die mensen zijn er meer maar ik kan me slecht verplaatsen in de motieven.

 

Maar goed, ik loop wel maar leg niet en zou me dus niet met de spelregels moeten bemoeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bjorri ik begrijp je niet!

 

Ik stelde een vraag en verwachtte antwoord. Was dat niet slim? Wilde gewoon heel graag weten wat de meer ervaren mensen waarderen en niet waarderen in caches. En natuurlijk heb ik er rekening mee gehouden dat er er meerdere meningen zijn maar als ik veel reacties had gelezen dat iemand van lange wandelingen houdt dan had ik daar toch iets mee kunnen doen? Of juist veel puzzels?

Ik heb gewoon blijkbaar een inschattingsfout gemaakt dat ik de mening en ideeen van ervaren cachers en cacheschrijvers wilde weten want er zijn blijkbaar een aantal mensen die blijven hangen in dat ik geen ervaring heb en het dus niet zou moeten doen.

Zolang ik dus niet opschrijf: Jongens ik zie er vanaf blijven mensen mij vertellen dat ik tenminste een paar 100 caches moet hebben gelopen.

En zolang ik dus niet opschrijf: mensen ik ga eerst een paar 100 caches lopen blijf ik het gevoel houden dat jullie nieuwkomers niet willen.

 

Mensen wees gerust: Het is wel duidelijk dat ik beter eerst wat ervaring moet opdoen. Ik ga daar mijn best voor doen heus. Maar mijn idee zeg ik geen vaarwel. Het gebied is te mooi en ik wil graag het verhaal delen.

 

Ik weet niet waar ik volgens jou opdrachten geef. Ik ben het mij niet bewust.. Diederikus bied aan wellicht een samenvatting te maken (een paar posts hierboven) en ik hoop alleen dat hij daar tijd en energie voor vind. Voor mijzelf misschien maar wellicht ook voor anderen.

 

Mijn motivatie is volgens mij heel groot. Ik zoek op internet heel wat af over geocaching. Ik lees allerlei logs (weet alleen niet of ik ze dan juist interpreteer omdat ik hier lees dat een aantal mensen niet alles opschrijft) Ik lees diverse caches en hoe die zijn gemaakt en ik wil dolgraag meer tijd vinden om te gaan lopen. Ik zou mij er zelfs prettig bij voelen wanneer ik een aanbieding kreeg van iemand met meer ervaring om mee te lopen.

 

En ik ben nieuwsgierig hoe de puzzelaars mijn woonplaats en leeftijd denken te weten. Meer niet.

En ik wil leren van dit forum maar heb het gevoel dat niet iedereen overtuigd is van mijn oprechtheid.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...