Spring naar bijdragen

Wat Doen Jullie Tegen Teken En Hoe Kan Ik Ze Veilig Verwijderen?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Als bioloog maak ik van elke teek op mijn lijf een microscopisch preparaat.

Ik heb er inmiddels meer dan 200.

Antarctica

Je hebt de tekenwedstrijd gewonnen, ik heb er slechts 8 tot nu toe. 61 Jaren geen teken, vorig jaar 2, deze zomer reeds 6. Teken aan de wand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het wordt inderdaad bijna beangstigend, Normaal maximaal een teek per jaar of zo, dit voorjaar al een paar keer en van de week een stuk of vijf tegelijk. Het bos wordt minder aantrekkelijk tijdens korte broeken weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antwoord op mijn laatste mail:

 

Beste Odlaniger,

 

Ik vind het erg vervelend voor je dat het uiteindelijk voor jou een miskoop blijkt te zijn en het gaat ook niet om een klein bedrag.

 

We nemen zeker jouw advies in overweging om bij de aanprijzing van het product erbij te zetten dat het geen 100% garantie bied.

Ik ben echter bang dat het zodanig afschrikkend werkt dat niemand meer het product koopt terwijl het product voor het gros van

de mensen juist wel werkt. Tot nu toe ben jij de enige die een klacht hierover bij ons heeft ingediend.

 

Het product kan ook nooit een 100% garantie geven omdat het de teken niet doodt. Je kunt het enigszins vergelijken met Deet.

Als je dit op je huid smeert om daarmee de muggen te weren dan bied dit ook geen 100% garantie en dit wordt naar mijn weten

niet nadrukkelijk gecommuniceerd op de verpakking of bij een aanprijzing van het product.

 

Desalniettemin snap ik je teleurstelling en om de pijn enigszins te verzachten wil ik je tegemoet komen door het aanbieden van een

tegoedbon ter waarde van €7,50. Deze kun je inzetten bij een eerstvolgende bestelling bij ons. Je moet dan bij de betaling de

volgende code ingeven:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Even afkloppen tot nu toe maar ik heb dit jaar (dankzij de Skudo) nog steeds geen teken gezien. En dat ondanks bijna elk weekend cachen en veel kamperen.

Iedereen heeft het recht op een eigen mening maar ik heb al een paar jaar geen last meer van teken terwijl ik dat eerst wel had. Mijn vriendin noemde me zelfs Teekje, wan zijn moest mijn achterzijde altijd controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Ik ben heel enthousiast over de teken-lepel. Bij bol.com te koop (tenminste vorig jaar, zal straks eens kijken of ze er alweer zijn). Voordeel is dat de teek niet geïrriteerd raakt ( zou dat ook niet handig zijn op het forum soms :-) ) en daardoor zijn maaginhoud niet in het wondje uitstort ( volgens mij komt dat gelukkig op het forum ook relatief weinig voor). En ook de nimfjes, ter grootte van een maanzaadje, schuif je er zo uit. Met een pincet of lasso is dat veel lastiger. Maar misschien had ik de link allang ergens in dit draadje gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmmm week van de teek? Meestal zijn dergelijke dingen leuk, maar deze week bevalt me dan minder. Alhoewel teken mij wel heel erg leuk vinden de laatste jaren. Heb inmiddels al ongeveer 20 teken mogen verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...