Jump to content
de lepeltjes

Ongewenst Bewegend Beeld

Recommended Posts

Sinds kort beweegt het beeld op de pagina geocaching.com/maps. Het gaat op en neer. In de adresbalk veranderen steeds twee getallen. Dit probleem heb ik zowel bij Chrome als bij explorer, op mijn laptop. Op mijn desktop heb ik dit probleem niet.

Ergens zit er dus iets niet goed op mijn laptop. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

is het vertalen van de pagina, in de browser, actief? Ik herken het gedrag in google chrome.
alle caches (de google maps ballonnen) worden vertaald. Zorg dat het domein geocaching.com niet meer vertaald wordt, als hier nog eens om gevraagd wordt.

in de browser instellingen, de geavanceerde opties openen en daar de instellingen voor vertalen van pagina's naar wens aanpassen. (screenshot toevoegen lukt hier niet zo snel).

Of als de vertaaloptie bovenin beschikbaar komt (niet op de maps pagina), de juiste optie kiezen (deze site niet vertalen).

is het vertalen van de pagina, in de browser, actief? Ik herken het gedrag in google chrome.

alle caches (de google maps ballonnen) worden vertaald. Zorg dat het domein geocaching.com niet meer vertaald wordt, als hier nog eens om gevraagd wordt.

in de browser instellingen, de geavanceerde opties openen en daar de instellingen voor vertalen van pagina's naar wens aanpassen. (screenshot toevoegen lukt hier niet zo snel).

Of als de vertaaloptie bovenin beschikbaar komt (niet op de maps pagina), de juiste optie kiezen (deze site niet vertalen).

ik ga het proberen. Maar heb het nog niet gevonden in de browser instellingen. Doe mijn best, in ieder geval bedankt voor je reactie

Dit is een goede tip!! Ik had hetzelfde probleem, enige dagen geleden gepost. Meteen geprobeerd en jawel, probleem opgelost.

hartelijk dank aarde!

Ik heb het advies opgevolgd, maar helaas werkt het bij mij niet. Kan iemand mij alsnog uit de brand helpen.

Ik gebruik Explorer 10 en Windows 7. Heb vertalen uit gezet, er stond alleen "woorden vertalen".

En op de inlogpagina heb ik op de knop "origineel" geklikt. Even is het beeld stil, maar als ik op uitzoomen klik begint het bewegen weer.