Jump to content
DanPan

Prijs Nieuw Premium Membership Stijgt Van $30 (€23) Naar €30 (+ 3

Recommended Posts

Prijs nieuwe/nonrecurring Premium Membership stijgt van $30 (€23) naar €30 (+ 30%) voor Europeanen (niet voor Zwitsers).

https://payments.geocaching.com/

Argumentatie van GS voor de prijsstijging: BTW (30% ??) is nu inbegrepen in de prijs...

De discussies op het GS forum laaien hoog op:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=309954

Edited by DanPan

Volgens mij betaal ik al jaren €29,- bij GeoCachingShop.Nl

Dan betaal je al jaren €6 teveel...

Ach... het is een hobby en wat is €6,-. Ik ken instellingen, waar ik jaarlijks ( verplicht ) een veel grote donatie moet doen, zonder dat ik er wat voor terugkrijg. :bangin:

Vreemde keuze van Groundspeak.

Hoe bepalen ze je lokatie? Aan de hand van de door je zelf aangegeven home coordinaten? Dan zou je dat dus eenvoudig even kunnen aanpassen.

Vreemde keuze van Groundspeak.

Hoe bepalen ze je lokatie? Aan de hand van de door je zelf aangegeven home coordinaten? Dan zou je dat dus eenvoudig even kunnen aanpassen.

Op de betaalpagina hebben ze een linkje "Not your location?" voorzien.

Wijzig je lokatie in Switzerland of United States en je betaalt $30 i.p.v. €30 wink.gif

Handig toch...

Edited by DanPan

Ach ik gebruik nu alleen mijn premium membership om zo nu en dan een PQ te maken. Notificaties staan al geruime tijd uit en voor de PM caches hoef je het al helemaal niet te doen. Eerst maar eens een nachtje over slapen en kijken wat GS doet met de kritiek.

• Upvote 1

De discussie gaat niet alleen over de prijsverhoging door de verschillende belastingen van de verschillende landen, maar ook over de manier waarop Groundspeak hier (niet) over heeft gecommuniceerd. Communicatie; de grootste oorzaak van problemen en hoog oplopende discussies.

Dit gaan we eens even overal rondbazuinen. Inclusief de omweg via de kaaimaneilanden.

Ik ben nu een genaturaliseerde Zwitserse geocacher. Verliep zonder problemen en ik kan er weer een jaartje tegen.

This is definitely all a learning curve for us, and we apologize for the confusion. Our management has a meeting planned to discuss all of this and Bryan will be posting this afternoon in answer to your questions. Please bear with us during this transitional time.

Edited by DanPan

Destijds heb ik me laten overhalen om PM te worden als dank voor wat Groundspeak allemaal voor ons doet. Maar ik maak geen gebruik van de voordelen die een PM heeft. Dus twee jaren donateur zijn vind ik genoeg, volgende keer weer gewoon simpele member.