Spring naar bijdragen

Prijs Nieuw Premium Membership Stijgt Van $30 (€23) Naar €30 (+ 3


DanPan

Aanbevolen berichten

Prijs nieuwe/nonrecurring Premium Membership stijgt van $30 (€23) naar €30 (+ 30%) voor Europeanen (niet voor Zwitsers).

https://payments.geocaching.com/

 

Argumentatie van GS voor de prijsstijging: BTW (30% ??) is nu inbegrepen in de prijs...

 

De discussies op het GS forum laaien hoog op:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=309954

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vreemde keuze van Groundspeak.

 

Hoe bepalen ze je lokatie? Aan de hand van de door je zelf aangegeven home coordinaten? Dan zou je dat dus eenvoudig even kunnen aanpassen.

 

Op de betaalpagina hebben ze een linkje "Not your location?" voorzien.

 

Wijzig je lokatie in Switzerland of United States en je betaalt $30 i.p.v. €30 wink.gif

 

Handig toch...

 

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De discussie gaat niet alleen over de prijsverhoging door de verschillende belastingen van de verschillende landen, maar ook over de manier waarop Groundspeak hier (niet) over heeft gecommuniceerd. Communicatie; de grootste oorzaak van problemen en hoog oplopende discussies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

This is definitely all a learning curve for us, and we apologize for the confusion. Our management has a meeting planned to discuss all of this and Bryan will be posting this afternoon in answer to your questions. Please bear with us during this transitional time.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Destijds heb ik me laten overhalen om PM te worden als dank voor wat Groundspeak allemaal voor ons doet. Maar ik maak geen gebruik van de voordelen die een PM heeft. Dus twee jaren donateur zijn vind ik genoeg, volgende keer weer gewoon simpele member.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...