Jump to content
bastos

Kaart Wordt Niet Weergegeven.

Recommended Posts

Web08 niet OK.

 

Vreemd. Web08 werkt bij mij wel. Ik zie caches en kan deze normaal 'openen'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitgelogd, nieuw venster en nu op web19 terechtgekomen. Maar weer geen caches op de kaart.

werkt volgende link?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Uitgelogd, nieuw venster en nu op web19 terechtgekomen. Maar weer geen caches op de kaart.

werkt volgende link?

 

Bij de link zie ik alleen een 'layer' met veel caches ( stippen ), maar geen kaart op de achtergrond.

 

Volgende vraag: Ik Blijf wel even 'volgen'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel eens je pc geschoond?

 

Als je Microsoft IE 10 heb, probeer dan het volgende eens: Sterretje ( Eigenschappen ), Internetopties, Browsergeschiedenis, knop verwijderen, en selecteer zoveel items als je wilt ( wis WACHTWOORDEN maar niet ! )

 

Een goed ( en gratis! ) programma voor je Windows Pc is CCleaner, dat gebruik ik al jaren, om mijn Pc 'schoon' te houden.

Edited by Linkalovers

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Uitgelogd, nieuw venster en nu op web19 terechtgekomen. Maar weer geen caches op de kaart.

werkt volgende link?

 

Bij de link zie ik alleen een 'layer' met veel caches ( stippen ), maar geen kaart op de achtergrond.

 

Volgende vraag: Ik Blijf wel even 'volgen'

 

Ik zit op WEB 2, daar gaat het goed. Op de link zie ik ook allen veel stippen, zonder kaart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De link geeft bij mij een vierkant kader met daarin veel groene blokjes (caches) maar geen kaart. Wat zou ik moeten zien? Zowel de I-Mac als de I-pad zijn schoon. Probleem bestaat ook pas sinds enkele dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Web21 werkt hier al de hele dag voor geen meter. Afgelopen dagen ook al meermaals problemen gehad (geen idee welke server het toen was), maar kaarten laden traag, sommige tiles blijven zelfs blanco, icoontjes van de caches laden eveneens traag.

Daarnaast nog het merkwaardige feit dat eenmaal goed geladen de cache-icoontjes in het midden van het scherm meestal wel goed aanklikbaar zijn, maar die aan de rand op geen klik reageren. Verschuif je de kaart een stukje (duurt weer een tijdje voordat ie geladen is) dan zijn de caches die eerst aan de rand niet aanklikbaar waren nu in het midden en wel aanklikbaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook bij mij is het knudde geblazen de laatste weken voor het juist laden van de kaart geocaching.com. Heb uiteindelijk de kaart binnen dan zijn de iconen van de caches niet te zien.

Van de week aan het experimenteren geweest door mijn draadloze verbinding te switzen naar een ouderwets draadverbinding rechtstreeks naar de modem -pc. Dan hebben we nergens last meer van en loopt het als een trein het laden van de geocaching site inclusief de cache iconen.

Maar ja je wilt toch draadloos verbinding maken, ook inverband met laptop en smartphone. Dus dit was mijn probleem.Maar waardoor met draadloze verbinding probleem oplevert met geocache.com is voor mij nog steeds een raadsel, zeker omdat met laden van andere sites geen enkel probleem oplevert.

Misschien hebben een van jullie enig idee wat de oorzaak kan zijn en een oplossing weet te bedenken.

 

cylist1

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijkbaar wordt het probleem veroorzaakt door de firewall in sommige routers.

Dit zou kunnen verklaren waarom het met een vaste verbinding wel werkt.

Zie ook:

 

 

 

Not working for me either. It has been days now. I cant't even get the the Field Notes. I have IE9 and Chrome running on Windows Vista Home Premium. I do hope this can be fixed soon as it virtually stopping me caching now.

Thanks for any help



What router do you have and have you tried turning off the firewall on it?

 


I have turned the Firewall off and it appears to be working OK. I have a SNA5630NS/05 badged as TalkTalk but possible manufactured by Phillips. Should I leave the Firewall off or is there something else I should do?

Thanks for your help

 



At the moment if you want Maps to work then you will need to leave the firewall off your router, if you are able to, it could be worth seeing if there is a firmware update that you can apply that may fix your router . You should always have a firewall to protect your PC from external attacks but if you have an antivirus software with a firewall then you should be ok until Groundspeak fix the issue. I think that this is the 3rd type of router now that I have heard that blocks the website, I do hope that Groundspeak are investigating the problem as it does feel very much like the problem stems from the recent changes to the map tiles.


I think that is the 3rd make of router that has a problem, I hope that Groundspeak are looking at it.

 

 



http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=311048&view=findpost&p=5252400

Share this post


Link to post
Share on other sites

We denken na gisteravond een oplossing hebben gevonden voor mij probleem van het niet laden of heel langzaam van de site Geocache.com.

Na veel uitproberen zonder succes. Gisteravond een nieuwe versie van search & Destroy binnengehaald. Na het scannen en de gevonden problemen opgeruimd te hebben loopt de site van Geocache.com weer prima inclusief de cache iconen.

Wil niet zeggen dat voor iedereen een oplossing kan zijn met het zelfde probleem maar het is mogelijkheid om te proberen, toch.

By the way Search and destroy is een gratis versie.

 

cyclist1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...