Jump to content
bastos

Kaart Wordt Niet Weergegeven.

Recommended Posts

Yeppa. Gisteren plots ook geen caches meer op de kaart. Gaat weer geweldig.

thuis gisteravond en vanmorgen ook geen cache te vinden en een zeer trage site. Nu op het werk geen last. Dus kan moeilijk vergelijken

thuis weer niets op de kaart... dus zit waarschijnlijk hier lokaal op de ,laptop. Speelt wel op Explorer en Chrome. Effe kijken zo op de pc.

zowel op de laptop als de vaste pc geen caches op de kaart.

Was bij mij gisteren het geval, nu werkt alles weer goed. Moet ook wel want ik heb net mijn membership verlengt. :-))

Even snel voor het ontbijt gekeken.... De kaart verschijnt flitsend en soepel op mijn ASUS.... :-)

Sinds een dag of 4 krijgen we de cache kaart niet meer of heel traag gelogd. Hebben we de geocache kaart eindelijk dan geeft het de cache icoontjes niet op de site. Is er een oplossing of ligt aan de server van Geocache.com.

We hebben van alles met mijn pc gedaan om het te fixen, maar hiet ligt het blijkbaar niet aan. Heeft hier iemand nog meer mee te maken de laatste week het schijnt alleen maar erger te worden.

O.A gedaan op verschillende browsers proberen in te loggen maar het probleem is overal hetzelfde.

cyclist1

Aangezien er bij geocaching.com ondertussen een stuk of 20 webservers draaien, is het handig om bij problemen aan te geven op welke van de 20 je terecht bent gekomen. Vaak zijn er problemen op maar een of 2 servers, en dan roept dus iedereen dat het prima werkt (zolang je dus niet op een 'kapotte'server bezig bent).

Je kunt eenvoudig zien op welke server je terecht komt met http://www.geocaching.com/whoami/

op WEB09 heb ik geen problemen met de map

Blijkbaar zijn er nog steeds problemen met de kaarten (kaart niet zichtbaar of caches op kaart niet zichtbaar), zoals blijt uit deze topic, maar vooral bij UK gebruikers.

Er wordt gevraagd om volgende link te testen.

Edited by DanPan