Spring naar bijdragen

Meer Dan 1000 Finds Op Één Dag ...?


Spyball65

Aanbevolen berichten

"Je wilt het een keer hebben gedaan om te weten wat het is." , lees ik.

 

Ik denk te weten wat het is. Zo wil ik ook niet ervaren wat het is om drie keer over de kop te gaan in een achtbaan of om een nieuwjaarsduik te doen.

Mensen zijn best een beetje gek.

Mijn hond loopt het liefst een Multi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Tja, iemand die zoveel mogelijk puntjes probeert te vergaren (in dit geval het aantal posts op een forum) houdt natuurlijk weinig tijd over om te cachen :wistling:

Ik ben niet geïnteresseerd in mijn aantal posts, weet niet hoeveel het er zijn. Zoals gezegd, ik ben allergisch voor statistieken in deze. Maar ik wist dat ik met mijn opmerkingen mij in een wespennest begaf, want velen vinden het leuk om op zijn minst eenmaal een powertrail te hebben gedaan.

 

En als ik jouw post goed inschat, waarbij ik het gevoel heb tegen schenen te hebben getrapt, dan vermoed ik dat je bij benadering misschien wel bijna 7.000 caches hebt gelogd.

 

Tja, dan schat je mijn post niet goed in, want ik ben niet zo snel op de tenen getrapt. Neem het je niet kwalijk hoor want je kunt blijkbaar beter inschatten wat een hond van cachen vindt. Lachen trouwens dat je wel mijn statistieken weet te vinden maar blijkbaar niet het aantal posts van jezelf terug kunt vinden. Tip: kijk eens links onder je avatar.

 

PS het zal je misschien verbazen maar enkele uitzonderingen daargelaten heb ik helemaal niks met powertrails. Na een stuk of 10 van de serie gedaan te hebben haak ik meestal af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, ik heb nog nooit gekeken naar mijn aantal posts, 1579 al!

Tja, mijn hond houdt van wandelingen in het bos, gaat niet graag voortuintjes in en is te klein om achter verkeersborden te zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Je wilt het een keer hebben gedaan om te weten wat het is." , lees ik.

 

Ik denk te weten wat het is. Zo wil ik ook niet ervaren wat het is om drie keer over de kop te gaan in een achtbaan of om een nieuwjaarsduik te doen.

Mensen zijn best een beetje gek.

Mijn hond loopt het liefst een Multi.

Chips......ik heb een nieuwjaarsduik gedaan dit jaar......moet ik nu weer gaan powertrailen? :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Je wilt het een keer hebben gedaan om te weten wat het is." , lees ik.

 

Ik denk te weten wat het is. Zo wil ik ook niet ervaren wat het is om drie keer over de kop te gaan in een achtbaan of om een nieuwjaarsduik te doen.

Mensen zijn best een beetje gek.

Mijn hond loopt het liefst een Multi.

 

Waarom niet? Misschien vind je die achtbaan juist wel heel erg leuk en had je zelfs liever zes loopings gehad.

Of je vindt in de nieuwjaarsduik de ideale manier om van dat volle oliebollengevoel af te komen.

Daar kom je pas achter door het eens een keer te doen. Zo gek hoeft een mens nou ook weer niet te zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben één keer met mijn zoontje in de kinderachtbaan van de Julianatoren geweest, om hem over zijn angsten heen te helpen. Hij bleek helemaal geen angst te hebben, hij vond het geweldig. Het ergste was dat we nog een tweede rondje moesten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Afgelopen wknd 20 km gelopen, hele mooie wandeling, cache niet gevonden. Jammer dan, de wandeling was waanzinnig (was bij berdorf, Luxemburg)

Welke cache?

 

http://coord.info/GC3A0MJ

 

 

Aha, die is inderdaad wel mooi. Vooral in de zomer met een groene kloof en dan de zon erop!

Je moet niets, maar van mij mag je een powertrail in de Noordzee leggen.

Island hopping ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

Afgelopen wknd 20 km gelopen, hele mooie wandeling, cache niet gevonden. Jammer dan, de wandeling was waanzinnig (was bij berdorf, Luxemburg)

Welke cache?

 

http://coord.info/GC3A0MJ

 

 

Aha, die is inderdaad wel mooi. Vooral in de zomer met een groene kloof en dan de zon erop!

Klopt. Al vaak geweest daar. Daarnaast ook nog salamandercave gedaan. heel leuk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Leuk om te lezen. Dit gaan wij dus nooit redden. Zelfs op de Ermelosche Hei hebben we er maar iets van 16 op een dag gedaan. Onze fout: We genieten denk ik te veel. Grote voordeel is dat we gewoon nog een keer lekker naar de hei kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...