Spring naar bijdragen

Meer Dan 1000 Finds Op Één Dag ...?


Spyball65

Aanbevolen berichten

Tja, iemand die zoveel mogelijk puntjes probeert te vergaren (in dit geval het aantal posts op een forum) houdt natuurlijk weinig tijd over om te cachen :wistling:

Ik ben niet geïnteresseerd in mijn aantal posts, weet niet hoeveel het er zijn. Zoals gezegd, ik ben allergisch voor statistieken in deze. Maar ik wist dat ik met mijn opmerkingen mij in een wespennest begaf, want velen vinden het leuk om op zijn minst eenmaal een powertrail te hebben gedaan.

 

En als ik jouw post goed inschat, waarbij ik het gevoel heb tegen schenen te hebben getrapt, dan vermoed ik dat je bij benadering misschien wel bijna 7.000 caches hebt gelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar ook dit: een cachevriend houdt van powertrails en puntjes. Zoals ik eerder heb gezegd: maak geocachen niet te belangrijk. Het is gewoon een heel leuke hobby. Ik zeg veel met een knipoog.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och, ik zou het wel gaaf vinden. Niet zozeer voor de puntjes. Maar wel voor de unieke ervaring.

 

Van de andere kant kijken de puntjes ook wel leuk. En ja, ik hou wel van punten, kijk elke dag naar mijn statistieken hoewel die amper veranderen, en geniet van elke trail. hoe kort ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 2 trails in Duitsland gedaan, beide meer dan 120 stuks. Van echt fietsen is echter geen sprake. Het is constant op- en afstappen, doodvermoeiend. Maar wel weer een ervaring rijker.

Langs de Route 66 in de Californië liggen toch meer dan 800 caches? Ik las dat ze in een dag te doen zijn. Maar dat is dus constant gas geven en remmen. Tja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die trail in Amerika werkt het volgende en ook nog met toestemming van Groundspeak

bij cache 1 logt een cache vol met kokers, daar mag je er 1 of meerdere uithalen

je schrijft al rijdend naar de volgende koker je naam en de namen van de mensen die ook die reeks willen loggen er op

die koker leg je bij koker 2 en pakt de koker die er is neergelegt door je voorganger op en schrijft onder het rijden je naam en alle andere namen er op voordat je bij nr 3 ben

dit blijven herhalen totdat je bij de laaste koker ben Loggen terwijl je rijdt #geocachen2013

het schijnd nodig te zijn omdat de hele omgeving nu een goeie omzet heeft van de vele "geocachers" die de trail doen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De waanzin ten top. En met geocachen heeft dit absoluut niks te maken. Maar ja ... ieder het zijne. Als je maar lol hebt.

 

Tja, je wilt het toch een keer meemaken om te weten wat het is.

Net als een event. Ook niet echt mijn ding maar toch een paar keer gegaan. Om vervolgens te constateren dat het soms filerijden, wachten op je beurt om te loggen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het nooit meer doe. Met een groepje erheen in de auto kan best gezellig zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, je wilt het toch een keer meemaken om te weten wat het is.

Net als een event. Ook niet echt mijn ding maar toch een paar keer gegaan. Om vervolgens te constateren dat het soms filerijden, wachten op je beurt om te loggen.

Maar dat wil niet zeggen dat ik het nooit meer doe. Met een groepje erheen in de auto kan best gezellig zijn...

 

Dat dus.

 

 

Tja, je wilt het toch een keer meemaken om te weten wat het is.

 

En? Weet je inmiddels wat het is? Het is in elk geval duidelijk wat het NIET is.

 

Yep. Niet jou spelletje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit verband kunnen wij het "Snorrenhoefpad" GC460MN aanbevelen. Weliswaar "slechts" 12 puntjes, maar een prachtige wandeling van ruim 9 km. door een zeer afwisselend decor. Begint in Achterveld (nabij Amersfoort). En als we weer eens in Drente zijn.... Dank voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren dit weekend in Drenthe en hebben een andere cache van deze CO tot de helft gedaan. We werden verrast door leuke way-points. De andere helft bewaren we voor de volgende keer.

 

Het zou best een leuke reeks kunnen zijn. En ach, die 25 puntjes krijgen we er gratis en voor niets bij :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de deurzer trail hebben wij gelopen. inderdaad leuk om eens te doen. Hebben een multi van dezelfde CO wegens tijdgebrek moeten staken, maar...... deze nodigt in elk geval wel uit om alle caches van deze CO te willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...