Jump to content
elisa1955

Zie Geen Logs Meer En Kan Geen Aanpassingen Doen?

Recommended Posts

Boven aan de pagina staat in een geel kader !

Groundspeak is phasing out support for older browsers. Visit the Help Center for more information.

 

Heb al eens gekeken bij de help center maar werd niet veel wijzer. Heb steeds bij Window 7 de updates gedraaid, dus had niet veel aandacht meer aan het gele kader besteed, totdat!!!

 

Ik geen coordinaten of notes kon saven op de pagina, en ook geen logjes meer kon lezen.

Best irritant eigenlijk.

En om nu gelijk een andere browser in te stellen, het zou toch moeten lukken in IE.

 

Wie kan mij in simpele bewoordingen duidelijk maken wat ik hier aan kan doen?

 

Alvast mijn hartelijke dank!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt zeer waarschijnlijk omdat je de pagina nu in 'compatibility mode' draait. Dan doet IE9 net even wat anders met de pagina dan zou moeten. Naast de adresregel staat een gescheurd blauw icoontje. Klik daar eens op, en het zou weer moeten werken.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat probleem hebben wij ook gehad, schoonzoon heeft van alles geprobeerd, en wij hebben er zelfs windows9 op zitten, zelfs snappen we niets van computers, maar toen schoonzoon firefox erop heeft gezet is alles weer bij het oude, logjes kunnen we weer lezen, bruine balkje bovenaan de pagina is ook weg nu. Dus download firefox dan ben je van het probleem af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hebben er zelfs windows9 op zitten

Cool, een bericht uit de toekomst! Of van een Microsoft medewerker natuurlijk.

 

En wat betreft de vraag: ik kan uit je bericht een soort van opmaken dat je Windows 7 gebruikt en Internet Explorer, maar welke versie van IE? Bij dit soort problemen is het altijd belangrijk om browserversies te noemen anders is het lastig om je te helpen. Overigens denk ik dat kalkendotters gelijk heeft dat je compatibility view aan hebt staan, zo niet zou ik controleren of JavaScript wel ingeschakeld is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ditzelfde probleem gehad en inderdaad opgelost dmv het bovengenoemde icoontje. Als ik echter in GSAK in het onderste scherm de listing opvraag krijg ik daar dezelfde gele balk. En hier heb ik geen icoontje om dit op te lossen :no:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk ook eens bij "Extra > Instellingen voor de compatibiliteitsweergave" of www.geocaching.com voorkomt in de lijst "Websites die aan de compatibiliteitsweergave zijn toegevoegd". Indien ja, verwijder www.geocaching.com

 

Voor GSAK is er ook een oplossing door een registry key toe te voegen. Maar moet ik effe terug opzoeken welke dat juist is.

Edited by DanPan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor GSAK is er ook een oplossing door een registry key toe te voegen. Maar moet ik effe terug opzoeken welke dat juist is.

 

24e89c21e45888c5c57e2afe1c1e98aa.png

 

Oplossing: voeg volgende registrykey toe (Windows gebruikers)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION] "gsak.exe"=dword:00001f40

 

of download en run UserAgentFix.reg

 

Meer info: Split Screen, UserAgent Version

Edited by DanPan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kalkendotters, bedankt! Ook ik had de laatste dagen allerlei vreemde dingen gevonden, maar toen bleek dat niet iedereen dat had.... En nu is het weer opgelost, merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...