Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Ja, Diederikus :) Er is nog Kerststol over! Sterker nog bij de HEMA waren ze voor de helft van de prijs, dus ik heb gelijk maar een hele pallet meegenomen!

Ik drink graag een bakkie koffie met je mee, en neem dan óók maar een dun plakje kerststol. Een dun plakje, omdat ik straks ook nog aan wil schuiven bij de macaronie van Regenboog.

 

Diederikus: blijf je wel je vuilniszakken voor je eigen deur zetten? Want anders moet ik me nog gaan gedragen als viswijf (terwijl ik zo'n lief schattig meisje ben)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goede actie, Diederikus!

ik vraag me alleen wel af wie met V, A en T bedoeld worden.

Ben ik A?

A

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Dat vroeg ik me ook af. Ik durf nu geen ongecontroleerde veronderstellingen meer te doen :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Ik drink graag een bakkie koffie met je mee, en neem dan óók maar een dun plakje kerststol. Een dun plakje, omdat ik straks ook nog aan wil schuiven bij de macaronie van Regenboog.

 

 

Gezellig, over een half uurtje kunnen we aan tafel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Goede actie, Diederikus!

ik vraag me alleen wel af wie met V, A en T bedoeld worden.

Ben ik A?

A

Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Dat vroeg ik me ook af. Ik durf nu geen ongecontroleerde veronderstellingen meer te doen :wink2:

 

Elke spiegeloog kan je leren dat je dicht bij jezelf moet blijven Died! En soms hoort daar misschien een ongecontroleerde veronderstelling bij, maar dat maakt het allemaal net iets spannender.

Die zakken? Ik dacht vanmiddag: wat doet die bende achter de bar! Dus die zakken satan nu een frisse neus te halen! Ik hoorde net óók al iemand te keer gaan, dus ik denk niet dat de zakken echt gewaardeerd worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke spiegeloog kan je leren dat je dicht bij jezelf moet blijven Died! En soms hoort daar misschien een ongecontroleerde veronderstelling bij, maar dat maakt het allemaal net iets spannender.

Die zakken? Ik dacht vanmiddag: wat doet die bende achter de bar! Dus die zakken satan nu een frisse neus te halen! Ik hoorde net óók al iemand te keer gaan, dus ik denk niet dat de zakken echt gewaardeerd worden!

 

Als zakken hier niet meer gewaardeerd worden wat moet ik dan?

Ga even een frisse neus halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Died. Ik had het echt niet over jou :kiss:

Zullen we nu weer vriendjes worden?

 

Stamgasten: De macaronie van Regenboog smaakt prima! Als ik jullie was, zou ik ook aanschuiven.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman: Nu u toch mee leest: Waarom hebben de Kikkers onder avatar, in het grijs 0 waarschuwingspunten vermeld staan? Wij verzoeken u om dat weg te halen! Dat leest niet lekker, en wij voelen ons daar niet prettig bij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die kikker.

Fijn dat het gesmaakt heeft. Die waarschuwingspunten heeft iedereen volgens mij.

Ik heb er ook nul, maar ik denk dat ik dat alleen zelf maar kan zien. Ik kan die van anderen in ieder geval niet zien.

Nu nog maar even verder puzzelen. Over een uurtje zal ik een grote pot thee zetten.

Ik ben niet zo van de koffie, zorgen jullie daarvoor?

(had je trouwens nog een serious requestbrood op de kop kunnen tikken?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bang dat jullie nu hard gaan lachen. Neen, ik heb alleen SR brood in het café gegeten. Bij de vijver heb ik namelijk niets kunnen bemachtigen. Volgens het plaatselijke dagblad was het brood zo'n succes, dat het de volgende keer herhaald gaat worden. Leuk! Ik ben er dan echt op tijd bij :)

 

Ja graag thee en koffie en een grote thermoskan per postduif naar Dwaaloog. Bij Hoogeveen zijn op dit moment een aantal cachers aan het dwalen. Ik hoop niet dat ze aan het verdwalen zijn! Ik weet zeker dat ze een warm bakkie zullen waarderen.

 

Alvast bedankt namens alle dwaalogen. Luitjes: succes en groetjes vanuit het café

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zeker niet lachen hoor. Waarschijnlijk heb ik meer geluk gehad. Misschien komt het wel omdat het idee van vlak bij de vijver kwam? Nou ja, de volgende keer meer geluk. Warme drankjes zijn doorgestraald naar Hoogeveen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman: Nu u toch mee leest: Waarom hebben de Kikkers onder avatar, in het grijs 0 waarschuwingspunten vermeld staan? Wij verzoeken u om dat weg te halen! Dat leest niet lekker, en wij voelen ons daar niet prettig bij...

 

Och..kikkers...dat is alleen voor jullie zichtbaar. Bij mij staat daar : 2 waarschuwingspunten. Die stammen overigens nog uit de tijd dat mijn voortreffelijk Nederlands niet door alle moderatoren werd uitgelegd, zoals ik het bedoelde.

 

Er staan daarentegen wel 122 waarderingspunten van forumlezers tegenover die me blijkbaar wel begrepen / begrijpen.

 

Maar nogmaals : die info is alleen voor jou zichtbaar. Doe als ik.... ik lees er over heen.(en voel me daar prettig bij)

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...