Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tov: Kikker denkt dat, op de tradies na, caches van de Kikkers zéker géén oppikkers zijn! Oké, je hebt een keertje gebeld omdat je iets niet kon vinden, maar de rest heb je op eigen kracht zel-luf gevonden.

 

Ik heb me net uit laten leggen hoe de sirtaki gedanst wordt :yes: O ja, Od of ik even de groeten wilde doen, dus hierbij....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is bijna 23.00 uur. Nog even en het weekend is voorbij. Lijkt mij tijd voor gezelligheid. Ik doe een rondje:

Zil: een roseetje

Hooning: oud bruin

Tov: muntthee,

de-fam: duvel

Thex: een nog groeterer duvel

Od: whiskey

Beer: een borrel

B2: Pernod

Died: Tsjaa wat drinken winterkoninkjes eigenlijk

Ant: ouzo

De andere (stam)gasten mogen nog iets bestellen.

O ja! Ik neem zelf ook nog iets :) Ik graag een cocktail. Wil jij die sjeeken Zil? Graag iets non-alcoholic.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsjeblieft Kikker, een heerlijke fruitcocktail voor jou! En dankje voor de rosé, heerlijk!!

 

Od, zoveel raars heb ik toch niet uitgespookt vannacht??

Ik heb alleen maar de sirtaki gedanst en mijn fiets is doormidden gebroken..

Even serieus, heeft iemand dat ooit meegemaakt dat tijdens het fietsen de fiets ineens doormidden breekt? Het frame is gewoon helemaal gebroken!!

Ben wel blij dat ik er met alleen wat blauwe plekken vanaf ben gekomen en niet met mijn hoofd op straat ben gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van die fiets bedoelde ik dus. Over de sirtaki heb ik afgelopen nacht al verteld aan de stamgasten. Hoe jij op een tafel van 1 vierkante meter hebt gedanst.

 

Maar de fietsstunt had je moeten zien. Zillah was 100 meter van huis toen het frame wilde echtscheiden. Terwijl Zillah nog op het zadel zat was de voorvork met stuur al thuis. Drie minuten later arriveerde met achterlicht de wederhelft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die borrel gaat er zeker in.

Maar nu wat anders.

Moeten we niet voor de 21 alle cache opruimen.

want dat is het einde van de beschaving.

We zijn er dan allemaal niet meer.

Het lijkt het mij zo slordig voor de paar mensen die het overleven.

Als zij al bakjes vinden waar van ze niet weten wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je verhaal over mijn fiets klopt wel aardig. Maar de werkelijkheid is dat ik de laatste paar honderd meter naar huis heb gelopen met allebei de delen van de fiets op mijn schouders. De fiets aan mijn hand lukte niet meer. Moet zeggen dat ik het wel aardig voel in mijn rug en schouders. of dat komt door de val

 

Morgen maar de fabrikant opbellen. Dat ik een nieuwe fiets nodig heb om de kerstcache te kunnen zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fam, ben ik ook erg blij mee dat ik niet veel aan over heb gehouden. En ben ook zo blij dat het niet is gebeurt terwijl ikt de twee jongste kids op de fiets had.

 

Denk dat het een las of constructie fout moet zijn. Metaalmoeheid na 3 jaar lijkt me minder waarschijnlijk

 

En Fam, heb jij een bekend iemand getrokken voor de kerstcache?

 

Ok Od, ik zal Jw zeggen dat hij voorzichtig moet doen met het bakblik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...