Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal,

 

Ik sta nog steeds niet met alle pootjes op deze wereld. Ik heb namelijk nog steeds niet mijn bekomst niet gehaald. Maar als ik een korte samenvatting voor mezelf maak, dan denk ik dat nu bijna iedereen met de Kerstcache bezig, dan heeft Ant de meeste puntjes gescoord, op welke manier is niet duidlijk maar verder niet belangrijk.Dan heeft Died een cache van Barny gedaan.Goed bezig geweest Died :thumbup: Is Thex in de HEMA van Apeldoorn gesignaleerd en zijn er flink veel zieken geweest. Beterschap allemaal!

Jie, Helmine en Zil hebben cocktails geshaked en die ga ik vandaag allemaal uitproberen.

Dit resumé is natuurlijk bij lange na niet compleet, dus aanvullingen/wijzigingen hierop zijn van harte welkom

FIjne dag maken allemaal!

 

Welkom Bessica :) Al bijgekomen van 12-12-12? Kikker nog niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is iedereen lekker buiten aan het cachen? In het café is het lekker warm. De open haard staat aan, het koffiezetapparaat werkt, warme choc is aanwezig en de glühwein staat op de gaspit. :thumbup:

De bitterballen gaan (bijna) bijna de pan in. Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, cacheman en team tevreden gesteld, alles klaar en op orde. Wel een zware bevalling geweest. Kwijlende oogjes keken toe. Nu maar wachten op wat ik mag gaan doen.



Nee Wienies, wat een treurige en laffe daad, ander account gebruiken om te blijven zieken

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...