Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Goedemorgen,

 

Koffie en thee zijn gezet.

Die borrel zal moeten wachten tot later vandaag Beer :wink2:

Ik heb weer eens alles uit de kast getrokken wat op ontbijtspul leek, dus zoek eruit wat je hebben wilt.

De eieren die de kippen hebben gelegd heb ik gebakken met lekker veel spek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Dankjewel voor het ontbijt Tov. Dat ziet er goed uit :) Wat lees ik? Terwijl ik nog aan het bij trekken ben van 12-12-12 is iedereen al volop bezig met de voorbereidingen van de Kerstcache? Leuk!

 

Enne Thex: niet zeuren over kouwe oortjes hoor! Helmine heeft toch een muts voor je gemaakt?

 

FIjne dag maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Zil,

 

Ja! Die kikkermuts kan jij helemaal goed zien :) Maak je nog een foto voor de (stam)gasten?

 

Ik ben nog steeds aan het bijtrekken van 12-12-12. Zijn de kikkers nu echt allemaal gevangen? Ik zie er géén één meer door het café springen!

 

Er is koffie, maar we zullen het vanmorgen zónder groningse koek moeten doen :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk maak ik een foto! Zal eens zien of ik Od dit weekend nog kan bezoeken :-)

Od, zondag samen voetbal kijken

 

En pak maar goed je rust Kikker! Je hebt het zo druk gehad! Zowel nagenieten als bijtanken lieverd!

 

Lekker, ik lust ook nog wel een kopje koffie. Wil iemand er een stukje kerststol bij? Dat kan natuurlijk niet tegen de Groningse koek op,maar het is in ieder geval iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zil: Kerststol is prima! Lekker dik met roomboter een grote mok met warme chocolademelk en we hebben weer gegeten. Lekker hoor!

(Stam)gasten: Er is kerststol aanwezig :) (en nog een klein beetje boerenkool).

 

Ik ben wel benieuwd naar alle Kerstcaches dit jaar hoor! Ik ga voor een groot succes voor de Cacheman en de elven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus dan wil je dat ik mijn eigen cache verstop?

 

Kan het toch niet laten om te raden wie mij heeft ;-)

 

En die warme chocomel smaakte er heerlijk bij Kikker!

Je zult je eigen cache wel moeten verstoppen, want anders zoek ik voor niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...