Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

 

De gordijnen zijn open, het licht is aan. Er staat een eenvoudig ontbijtje op de bar, want we moeten even een stapje terug doen na de kerstdagen (en opladen voor het eind van het jaar natuurlijk).

Eet smakelijk en voor de gasten die moeten werken 'zet hem op vandaag'. Zelf hoef ik maar een paar uurtjes, dus misschien kan ik nog even naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is goed hoor Kikker! Lijkt me erg gezellig, samen aan de appeltaart!

 

Heb je de logs van Od en mij gelezen?

 

Tuurlijk. Vrienden voor het leven was het toch? Dáár laten we echt niemand tussen komen hoor Zil :xmas:

Knutselwerk van Mila hangt nu tussen de kunstwerken van mijn buurmeisje, de Kerstkaart van Tov en de zoetigheid van Helmine. Buurmeisje Madelief is 2,5 en is voor Kikker wekelijks erg creatief bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een enthousiast logje en mail van mijn kerst-cache gekregen. Dat vraagt erom om nog wat moeite eraan te wijden en het een reguliere cache te laten worden.

 

@Hopbelletje: zou je kunnen zorgen om dit draadje weer normaal in de 'laatste items'=lijst te krijgen. Dat maakt het bereikbaarder en zorgt, denk/hoop ik, ook voor een opleving in gebruik van het hele forum. We doen het immers om de hobby geocachen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...