Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

't Hopbelletje antwoordde mij (met weglating van wat zaken omdat het een pm is):

Het forum is momenteel in onderhoud. Dit is al meerdere keren duidelijk aangekondigd.
Ik snap niet waar je het over hebt met de vraag over zijspoor.
Volgens mij staat het café nog steeds hoog in de spam top 10
Misschien begrijp ik je vraag verkeerd hoor.
Maar alles rondom het café moet je bij de Fam zijn hij gaat over het wel en wee van dat draadje.

 

Ik zal Fam een pm sturen. Misschien hebben we hier een gewoon misverstand met een technische oorzaak. The plot thickens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat nu iedereen het schip verlaten. :crybaby:

 

Ik ben er nog, er staat weer een heerlijk kerstontbijtje klaar.

Kikker, dank je wel voor je mooie woorden. Jij ook bedankt. Het was door jou directe reacties dat ik af en toe in het café bleef hangen. De drempel om het te proberen was best hoog.

In het begin wist ik (ook) niet goed wat ik i het café moest en begreep (begrijp?) ik de humor niet zo.

Misschien is het voor 'buitenstaanders' ook lastig om te begrijpen wat er gebeurt en waarom?

Ik ken die strijd ook niet zo. En ik blijf er ook het liefste buiten.

Buiten de vrije dagen heb ik weinig tijd om in het café te kijken, maar de afgelopen dagen vond ik het erg leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De censuur viert hoogtij op het moment. Volgens mij kan een lolletje niet meer. Ik weet ook niet wat er nog meer voor gevallen is in de afgelopen tijd dat er nu ineens berichten verwijdert worden.

 

Wie gaat de afscheid-topic openen? net zoals een jaar geleden toen er een deel weg ging

bewerkt door jefmen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou denken: nieuwjaar nieuwe kansen en wensen.

 

De chat is zoveel vluchtiger dan het geocafé - maar beide geven tenminste ruimte aan de geocache-community

om wat bij te kletsen. Echt serieuse dingen zoek ik wel bij een specifiek item.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was het wat beter weer en hebben we heerlijk gewandeld rond de Galderse meren en over de Galderse Hei. Nu is het bijna tijd voor het Kerstdiner. Gisteren zelf gekookt en nu gaan we uit eten in ons favoriet visrestaurant. Ik ben benieuwd wat er op het menu staat, of misschien kunnen we ook wel kiezen.

Fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...