Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zelfs kikker en Helmine zijn verdwenen en dat is veelzeggend. Of beter gezegd: veelzwijgend.

Geen kettingzaag van fam meer, geen grenzeloos geouwehoer van Thex, geen gedichten van Died, geen Tov-kunsten, geen berendansjes, geen filosofische bijdragen van TP, enzovoort.

Nu ik het toch over filosofie heb: Vlindertje, ik mis jouw filosofische scherpschutterij. En nu ik het toch over missen heb, ik moet eerdaags naar de tandarts, want ik heb kiespijn. De tand des tijds, het is kiezen of delen, mijn kiezen kiezen ervoor zich te delen.

Maar ik kan beter stoppen met dit gepraat, want bijna niemand leest dit meer.

It wil be lonely this Christmas.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel jammer dat het zo moet gaan. Waar het café ook staat op het forum, de gezellige sfeer hoeft toch niet te verdwijnen? Misschien klink ik naïef, maar als we ons nou op de gezelligheid blijven richten hier in het café en alle negativiteit naast ons neerleggen dan hoeven we er echt geen last van te hebben

Ik bedoel hiermee te zeggen dat het leven soms al zwaar genoeg is. Laten we dan op zijn minst respectvol met elkaar om blijven gaan en niet op alle slakken zout leggen.

 

Od, heel erg bedankt voor je superleuke kerstcache log!! Heb je nog foto's gemaakt?

 

Neehoor Od, je bent niet alleen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de kerst zijn veel mensen overgevoelig en dat kan leiden tot positieve, maar ook negatieve sentimenten.

Ik vind ook dat het het café zich teveel bezighoudt met eten en drinken, maar ik besef dat er mensen zijn voor wie dit een welkome afwisseling is voor de sores waar ze in zitten. Fysiek zieke mensen hebben recht op een beetje lol en ze doen niemand kwaad. Niemand is verplicht het café te bezoeken. En iemand die een drukke werkdag achter de rug heeft mag best een virtuele borrel drinken.

Leven en laten leven. En ik ben me er terdege van bewust dat ik één van de aanstichters ben van het laten ontsporen van draadjes. Ik kan het niet laten.

 

Zillah, mijn GPS morgen nodig?

 

edit: ik was het woordje "is" vergeten.

 

Ga even mijn haren en handen wassen in onschuld.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een nieuwe borrel aan het maken met inmaakbrandewijn. Zure pruimen met vanille en voldoende suiker.



Ik zat net te kijken naar een goede app op mijn galaxy 3 waarbij ik vrij nauwkeurig naar waypoints kan zoeken met kompas. Maar als ik er geen een kan vinden dan zou ik graag jouw gps willen lenen. Laat ik morgen nog even weten ok?

OK, beter dan KO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, daar ben ik weer.

Ik wilde mijn wilde grijze haren verven in kerstkleuren, rood en groen, maar wat blijkt: groen + rood maakt bruin.

 

Op teletekst lees ik zojuist dat Beatrix een lans breekt voor Europa. In één van mijn vorige posts brak ik een lans voor Kikker. Zij verzorgt met veel liefde iedere dag eten en drinken voor de stamgasten. En dat heeft voor mij positieve dingen voortgebracht. Zo haal ik nu mijn rookworst bij de Aldi en heb daar gelijk de beste goulashsoep uit blik ontdekt.

Maar ook dankzij het café heb ik nu weer dagelijks een doos Belgische zeevruchten binnen handbereik alsmede de beste whiskey.

 

Twee lanzen gebroken, er blijft geen lans over op die manier en dat is maar goed ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

 

Vreemd, café is bijna vol, maar ik krijg alleen mijn eigen berichten te zien.

Ik kan je berichten wel lezen hoor en sluit me van harte bij je aan.

Omdat ik al vroeg wakker ben vandaag, zal ik alvast wat lekkers in het café zetten. Voor Kikker heb ik speciaal nog een serious request brood geregeld. Er zijn vandaag weer lekker warme broodjes en er is keuze uit diverse soorten vleeswaren, kaas, zalm, eitjes, zelfgemaakte jam.

Natuurlijk hebben we kerststol.

Voor de gasten die thuis ontbijten staat er amandelstaaf voor bij de koffie en heeeeel veel kerstkransjes en chocola.

 

Fijne kerstdagen voor iedereen. :xmas::newyear:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zalig Kerstfeest allemaal!

Indachtig de vredige sfeer die toch deel uitmaakt van het Kerstfeest, ga ik nu niet in op het feit dat dit topic is weggemoffeld.

Maar het laatste woord is hiierover zeker nog niet gezegd.

 

We komen hierop terug.

Ik ga nu 2 dagen doorbrengen met familie.

Maar zodra dat achter de rug is kom ik natuurlijk weer zo snel mogelijk naar mijn familie hier!

Tot donderdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...