mlvdburg 0 Posted March 21, 2012 Hallo allemaal, Met de scouting willen we de kinderen op een leuke speelse manier uit leggen hoe een GPS werkt en dat ze de snelheid krijgen met het invoeren van de coordinaten. We hebben al een aantal keer het gewoon uitgelegd en hebben wel eens vaker een geocache neergelegd Nu zoeken we iets meer uitdagends, wie weet er een leuk spel die we qua gps met de kinderen in de leeftijd 13-15 kunnen doen. alvast bedankt Marcel Quote Share this post Link to post Share on other sites
getzie family 0 Posted March 21, 2012 (edited) Hunted ? WWW.Hunted.nl Edited March 21, 2012 by getzie family Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odlaniger 395 Posted March 23, 2012 Geo Olympics ? D5, T5 en gearchiveerd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DanPan 43 Posted March 23, 2012 (edited) ? D5, T5 en gearchiveerd. het concept... Edited March 23, 2012 by DanPan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odlaniger 395 Posted March 23, 2012 (edited) Ligt eraan waar in Nederland, maar ik kan je aanbevelen mijn cache Zoete wraak (GC2EBB9). Klimmen, lopen of fietsen, water, nog meer klimmen, rekenen en misleiding. Maar wel onder begeleiding van een slimme volwassene. Meer info per mail via mijn profielpagina. Maar als je zelf iets wilt bedenken, kijk wat er al is. Beter goed gebruikt dan er zelf niet uitkomen. Edited March 23, 2012 by Odlaniger Quote Share this post Link to post Share on other sites