Spring naar bijdragen

Trieste Mededeling Van Eastwood Team


EastWoodTeam

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De eastwood cache was een van mijn eerste caches. Later ben ik ook nog bij jullie home geweest, nogmaals dank voor de cola). De berichten over de adoptie van jullie caches had ik gelezen. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Sterkte.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je koopt een GPS, je zoekt een cache op vlakbij huis. Nota bene in een van je favoriete natuurgebieden. Zonder resultaat ga je terug naar huis, je leest de cachepagina opnieuw, je gaat weer terug... Wederom niets een dag later weer een poging, en weer een. Tot je uiteindelijk een munitiekistje in het bos verstopt vind. Vol trots ga je naar huis en je schrijft je allereerste log... Voor de Eastwoodcache.

 

De jaren verstrijken, de Viersprong en @Home komen ook op het lijstje met gevonden caches te staan in tegenstelling tot @Work. Regelmatig loop je nog over de Vrachelse Heide en elke keer als je in de buurt bent, werp je een blik op de ene cache, waarmee het ooit begon. Elke keer denk je weer knap van een team uit Dordrecht dat ze deze cache nog onderhouden. Voor @Work komt jaren later nog een tweede poging, nog steeds zonder succes.

 

Dan lees je verschrikkelijke berichten en behalve via de mail heb je verder nooit contact gehad, maar toch gaan je gedachten uit naar de nabestaanden.

 

Bij deze wil ik alle familie en vrienden enorm veel sterkte toewensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...