Spring naar bijdragen

Galileo


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En hier wordt bevestigd dat de lancering goed is gegaan, dat de satellieten goed werken en dat ze in de juiste baan zijn uitgezet.

 

18:28

 

Officials have confirmed the Galileo satellites are alive, healthy and in the correct orbit after today's launch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.........een beetje opschieten met dit systeem. Voordat wij ook de weg kwijtraken.

 

zullen we dan, na al die jaren van Amerikaans dwalen, nu de juiste Europese weg naar de cache vinden? Betekend dit dat onze gpssen nu rechtstreeks naar de cache wijzen?
Dus niet meer dwalen, dweilen en omlopen? Of schijnbaar onzinnige rondjes lopen in het bos of op de heide. Niet meer van hot naar her en niet meer van daar naar hier, niet meer van links naar rechts of van boven naar beneden, maar rechtstreeks naar de cache?
Dat zou jammer zijn.
Gelukkig kan mijn 64s alleen het Amerikaanse Gps-systeem aan en mocht ik toch het idee hebben dat ik de cache te snel vind, dan zet ik het Russische systeem er wel erbij aan. Die strooien al jaren een rookgordijn.
bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap niet wat de mensen er nu "leuk" aan vinden om bij een paar 4 kante meters natuur, de boel plat en te trappen, alles wat los zit vast te trappen alles wat vast zit los te rukken, om een tag of een cache te mogen vinden

dat allemaal omdat de cacheplaatser het vertikt om een duidelijke hint te plaatsen of de boel niet juist in te meten

 

 

dat alles druist in tegen alles waar het geocachen om staat

 

hoe nauwkeuriger het nulpunt kan worden bepaald, hoe minder natuur er gesloopt word

daar zou ieder normaal denkend mens alleen maar vrolijk van worden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hou je zelf in bedwang theo222

bij Mille een duidelijke hint, bij Mille alleen wat overwoekerende stekelplantjes wat in de weg staat (dat geeft al aan hoe veel natuur er nog rondom de cache is, dat in tegenstelling van de platgewalste hoge favo zooi omgeving)

ook vraag ik regelmatig aan de bezoekers of ze een idee hebben voor een duidelijker hint

 

alles in het juiste perspectief blijven zien

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

nee

Moderne gps-chipsets (laatste 1 à 2 jaar hebben vaak wel de technische ondersteuning voor Galileo, maar om deze te kunnen gebruiken is dan minimaal een firmware update nodig.

Let wel: ik heb het over de gps chipset, niet over de telefoon die daar op zijn beurt weer gebruik van maakt.

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...