Jump to content
keske27

Geoleaks Zijn Bed Is Gevonden

Recommended Posts

gelukkig zijn er nog heel mensen die niet van "puntjes" scooren houden en van heinde en verre komen om wat kokers te rapen

86 teams, 4dagen online, 0 favo's

wie heeft tegenwoordig Geolaeks nog nodig om veel puntjes te scooren #achterhaaldestelling

Barny

Go Keske Go :beerchug:

Ik voel een challenge opkomen:

Ga op de foto met GeoLeaks 'eigenaar'/'moderator' en publiceer de foto bij je 'completed' log.

:lol1:

Onzin ,

Het is aan de cacher zelf of deze "eerlijk"in het spel blijft of dat deze alleen puntjes wil scoren.

Op het internet is zo goed als alles te vinden en dus ook dit.

vrije media.

Als je vind dat er iets tegen geoleaks gedaan moet worden doe je net zo hard mee aan de securering van het internet als dat de regering ed willen doen.

Wees blij dat er een vrije media bestaat, je bent het misschien niet eens met geoleaks omdat het je eigen hobby is maar dan is het nog steeds aan jezelf of je er gebruik van maakt.

Dat is weer lekker meebrabbelen vanuit je eigen standpunt, al eens gedacht aan wat de cache leggers hiervan vinden die moeite doen om iets moois neer te leggen. Ik noem als voorbeeld even Duckie, die zijn caches dit voorjaar ook tijdelijk uit de lucht heeft gehaald, gelukkig zijn ze weer online, maar ik vind het erg egoistisch om alleen maar uit naam van de cacher te spreken. Je heb zelf zeker alleen maar fotorolletjes in een verkeersbord hangen?

Edited by n0kk0

Dat is weer lekker meebrabbelen vanuit je eigen standpunt, al eens gedacht aan wat de cache leggers hiervan vinden die moeite doen om iets moois neer te leggen. Ik noem als voorbeeld even Duckie, die zijn caches dit voorjaar ook tijdelijk uit de lucht heeft gehaald, gelukkig zijn ze weer online, maar ik vind het erg egoistisch om alleen maar uit naam van de cacher te spreken. Je heb zelf zeker alleen maar fotorolletjes in een verkeersbord hangen?

nope als je zo'n antwoord kan geven had je ook even kunnen kiken wat voor caches ik heb .

zijn dan wel gewone tradi's maar niet de standaard kokertjes.

En over mee brabbelen gesproken , klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt ?

duckies caches zijn offline gegaan door video's van een cacher die daarmee alle wps en eindcache wel erg duidelijk liet zien.'

Ik kan me best voorstellen hoe een co zich zou kunnen voelen als de caches voor het oprapen zijn , en dit geld nog het meest voor de mysteries.

maar dan nog vind ik dat het bij de cacher zelf ligt of je het spel eerlijk speelt of niet.