Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Zijn er nog cachers die mijn nieuwe stickers willen ontvangen via de post?

Ik heb deze van de week namelijk opgehaald bij de drukkerij. :dribble:

 

Ik zou ze eventueel willen ruilen en dan plak ik ze voor je op in de cache's die

ik de komende periode weer ga bezoeken B)

 

Stuur maar een mail naar Keske@knipoog.nl

 

Vriendelijke Groeten,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is toch leuk, een spel spelen waaraan jezelf niet deelneemt.

 

Daarom ben ik op zoek naar een GPS met een 4wheel aandrijving voor ruw terrein, en 2 vleugels om over brede wateren te vliegen.Leaving_in_a_jet_plane____by_lady_blue.gif

Deze GPS moet ook hebben 2 armen met 2 vingerige handjes om te schrijven, 2 ruik en voelsprieten, 2 ogen en een rugzakje voor eventuele coins/tb’s.

Daarnaast zou het ook handig zijn om een zonne collector te hebben, want een beetje extra voeding kan geen kwaad.

Deze hightech GPS wil ik iedere dag voorzien van 100 caches, waarna ik hem de staat op kan kicken en hij mag pas terugkomen wanneer alle honderd gevonden zijn.

Vervolgens zou het ook makkelijk zijn als deze GPS eenmaal op de pc is aangesloten dat hij/zij ook mooie logjes schrijft van minimaal 100 woorden.

En ook moeten meerdere teams zich aan kunnen melden zodat de GPS ook voor hen kan loggen.

 

Is zoiets te koop??

 

De reden dat ik op zoek ben naar zo’n GPS is simpel….. Ik wil meer tijd overhebben om leuke caches te doen. Spectrum_of_Emotions_by_priteeboy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch leuk, een spel spelen waaraan jezelf niet deelneemt.

 

Daarom ben ik op zoek naar een GPS met een 4wheel aandrijving voor ruw terrein, en 2 vleugels om over brede wateren te vliegen.Leaving_in_a_jet_plane____by_lady_blue.gif

Deze GPS moet ook hebben 2 armen met 2 vingerige handjes om te schrijven, 2 ruik en voelsprieten, 2 ogen en een rugzakje voor eventuele coins/tb’s.

Daarnaast zou het ook handig zijn om een zonne collector te hebben, want een beetje extra voeding kan geen kwaad.

Deze hightech GPS wil ik iedere dag voorzien van 100 caches, waarna ik hem de staat op kan kicken en hij mag pas terugkomen wanneer alle honderd gevonden zijn.

Vervolgens zou het ook makkelijk zijn als deze GPS eenmaal op de pc is aangesloten dat hij/zij ook mooie logjes schrijft van minimaal 100 woorden.

En ook moeten meerdere teams zich aan kunnen melden zodat de GPS ook voor hen kan loggen.

 

Is zoiets te koop??

 

De reden dat ik op zoek ben naar zo’n GPS is simpel….. Ik wil meer tijd overhebben om leuke caches te doen. Spectrum_of_Emotions_by_priteeboy.gif

 

 

Hallo all,

 

Laat ik deze nou net over hebben, want ik gebruik hem niet meer.

Er zijn namelijk meerdere verzoeken gedaan via Keske@knipoog.nl om

stickers op te sturen.

 

Dus voor een klein bedrag kan je deze: vliegschrijflogtweehandjeszonnecolectorvanminimaal100woorden over nemen.

 

We worden het vast wel eens over het bedrag.

 

Deze dingen zijn namelijk erg gewenst de laatste tijd. :dribble:

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet te snel happen op de aanbieding van hierboven hoor. Ik heb namelijk een veel nieuwer model. Die plaatst zelf caches en logt ze dan direct voor de andere cachers die zijn ingelogd, ideaal, je krijgt geen betere en dat voor een ongelooflijke aanbiedingsprijs! En bestel je nu, dan krijg je er reserve logrolletjes bij, voor als hij een cache niet kan vinden. Hij herplaatst en logt hem dan meteen, dus nooit meer een not found.

 

Nu alleen te bestellen bij japiejoo@knipoog.nl (wel verdacht, zo'n zelfde mail adres, maar ok)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 2 gratis logrolletjes zouden me bijna over de streep trekken, maar nog 1 ding en volgens mij niet teveel gevraagd. :blush:

Kan dit apparaat ook tuigloos hoge bomen beklimmen? je weet maar nooit. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jullie bedanken voor de antwoorden. Ik heb ook veel prive berichtjes gekregen. Mijn conclusie is dat ieder zijn eigen spelletje speelt en zich niet aan de oorspronkelijke cache regels houdt. Jammer... van de oorsprong en de geschiedenis van het geocachen. Gelukkig zijn er ook nog echte cachers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoorde pas dat er een nog nieuwere versie is, die bakt kroketten, zet koffie en koelt drank voor als hij onderweg cachers tegenkomt. Zo worden ook je sociale contacten met cachers nog onderhouden.

:dribble: :dribble: :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wilm@ neemt het allemaal wat letterlijk op. Iedereen steekt hier de draak met diegene die loggen namens anderen. Waarom: omdat we dit allen niet goed vinden. We vinden het kinderachtig en onsportief en diep in ons hart vinden we deze praktijken (die er al sinds 2004 zijn) niet passend.

bewerkt door thex
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wilm@ neemt het allemaal wat letterlijk op. Iedereen steekt hier de draak met diegene die loggen namens anderen. Waarom: omdat we dit allen niet goed vinden. We vinden het kinderachtig en onsportief en diep in ons hart vinden we deze praktijken (die er al sinds 2004 zijn) niet passend.

 

Precies en niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...