Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

Sinds ik premiummember ben heb ik een probleem met mijn fieldnotes. Elke keer als ik het bestand geocache_visits.txt upload naar de website blijkt dat er nul caches instaan. Als ik het bestand open, staan mijn gelogde caches wel in het bestand.

Ik merkte wanneer ik mijn caches via een pocket query naar mijn Oregon verzend de fieldnotes worden opgeslagen in het bestand op naam van de cache.

als ik caches een voor een naar mijn Oregon zend slaat hij ze op onder de cachecode, dan kan ik ze wel laden op de website.

Heeft iemand hier een oplossing voor en/of herkent het probleem? Ik hoor het graag.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Wat bedoel je precies met gelogde caches:

- caches gelogd op geocaching.com

- caches alleen als gevonden gekenmerkt op je GPS

Deze laatste komen via het genoemde visits bestand in je fieldnotes terecht en kun je gebruiken om caches makkelijk te kunnen loggen.

Zelf stuur ik van tijd tot tijd ene bestand genaamd gevonden.txt naar de GPS, hier staan dan (uiteraard) mijn gevonden caches in.

• 3 weeks later...
Geplaatst

hoi, Bedankt voor je reactie.

Ik bedoelde als gevonden gekenmerkt op de oregon. ze komen dan inderdaad in het genoemde bestand terecht. Als ik de als gevonden gekenmerkte cache via een pocketquery heb geupload zijn ze niet te zien in mijn fieldnotes omdat ze in het txt bestandje op naam staan ipv op cachecode. Hopelijk kan je me helpen. Het lijkt me dat meer mensen dit probleem tegenkomen. Alvast bedankt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...