Spring naar bijdragen

Landschap Overijssel Zoekt Geocachers!


De broekies

Aanbevolen berichten

Aangezien het grootste deel van de Geocaches in het Overijsselse deel van het Reestdal van ons zijn zullen we proberen die dag aanwezig te zijn. Al hebben we op eigen iniatief al het nodige contact gehad met de lokale beheerder.

 

En omdat Geocachers niets met adressen kunnen, parkeren kan op het coordinaat dat bovenaan de de volgende listing staat: KLIK

Dat is precies wat ik dacht, jij hebt connecties met het Overijsselse gedeelte en ik met het drentse gedeelte in het Reestdal.

Samen liggen er eigenlijk alleen caches van ons samen tussen Meppel en de Tippe langs de Reest. Dus voor de persoonlijke contacten lijkt me een nieuwjaarsbijeenkomst wel grappig, maar een meerwaarde voor het geocachen in dit gebied niet direct noodzakelijk. Maar wellicht meer ideeën uitwisselen lijkt me geen punt.

 

En Barny, als je de 21e komt blijf je gewoon slapen :yawn: en kunnen we de 22e oprijden naar Otterlo :lol1:

En Broekies, maak er een eventje van, dan komen er MEER cachers op af en hebben we er weer een puntje bij :bag:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op de website van Landschap Overijssel is de manier van aanmelden voor deze cacheleggersdag aangepast. Zie http://landschapoverijssel.nl/home/nieuws/gezocht-geocachers-in-het-reestdal.html

 

Tevens staat er ook duidelijk vermeld waar de dag voor bedoeld is en voor wie. Woon je in de buurt van Reestdal en heb je daar al caches liggen of heb je wel interesse om caches te plaatsen, ben je van harte welkom. Geef je dan op voor die dag. De vorige cacheleggersdag was een succes, want cachers en beheerders/vrijwilligers hebben veel aan deze dag gehad en er zijn mooie caches uit voortgekomen (en contacten).

 

- Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de website van Landschap Overijssel is de manier van aanmelden voor deze cacheleggersdag aangepast.

 

Moet ik mij nu nogmaals aanmelden? Want net als Barny heb ik ook nog geen bevestiging gehad.

 

Ik ken het Reestdal bijzonder goed en ik ben erg benieuwd wat het Landschap voor ogen heeft met deze dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik mij nu nogmaals aanmelden? Want net als Barny heb ik ook nog geen bevestiging gehad.

 

Ik ken het Reestdal bijzonder goed en ik ben erg benieuwd wat het Landschap voor ogen heeft met deze dag.

 

Barny zal hoe dan ook negatief zijn over deze cache-leggers dag, en zijn postje over het uitblijven van een bevestiging is gewoon de eerste stap. Niet te veel op letten zou ik zeggen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Barny zal hoe dan ook negatief zijn over deze cache-leggers dag, en zijn postje over het uitblijven van een bevestiging is gewoon de eerste stap. Niet te veel op letten zou ik zeggen.

 

 

Barny geeft op geheel eigen wijze zijn zorgen weer, dat kun je natuurlijk negatief vinden omdat het tegen jouw mening in gaat. Persoonlijk vindt ik wel dat hij een aantal goede punten heeft, maar daar kunnen we het 21 januari wel over hebben.

 

Mijn vraag was of ik me nogmaals moest aanmelden via de nieuwe manier, aangezien antwoord van de Broekies uitblijft zal ik dat voor de zekerheid maar even doen.

bewerkt door Martijn&Martine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny zal deze dag ongetwijfeld neutraal bekijken en beoordelen.

Dat er een groepje is dat niet tegen kritiek kan wordt dan vanzelf duidelijk verwacht ik.

Elk initiatief verdient een open blik, hoe kansloos het ook lijkt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny mag zijn mening hebben, maar neutraal zijn kan ik hem niet meegeven.

 

Als voorbeeldje een klein citaat uit een van zijn postjes op deze site:

 

En nu ook weer publiceert men deze mededeling alleen op deze site,

Barny

En ja, het is ingekort. Ik heb net het stukje overgehouden wat ik bedoel. En kijk het maar na, deze tekst staat op drie sites minimaal. Dus wat houdt dat in: Alleen op deze site.

 

Och, net de manier waarop Barny stemming wil maken. Jammer dat ie zoveel gewillige volgers heeft.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny mag zijn mening hebben, maar neutraal zijn kan ik hem niet meegeven.

 

Als voorbeeldje een klein citaat uit een van zijn postjes op deze site:

 

En nu ook weer publiceert men deze mededeling alleen op deze site,

Barny

En ja, het is ingekort. Ik heb net het stukje overgehouden wat ik bedoel. En kijk het maar na, deze tekst staat op drie sites minimaal. Dus wat houdt dat in: Alleen op deze site.

 

Och, net de manier waarop Barny stemming wil maken. Jammer dat ie zoveel gewillige volgers heeft.

 

Gaat het hier weer om het zo genaamde "oud zeer"? Want dan stel ik voor dat je de 21ste ook komt, dan kun je direct een en ander uit praten met Barny. Ik wil er in ieder geval niet bij betrokken raken, dus als het even kan graag weer ontopic.

bewerkt door Martijn&Martine
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Martijn&Martine,

 

De dag is voor mensen die dicht bij het Reestdal wonen. Niet voor anderen. Lijkt mij duidelijke info.

T.a.v. je vraag om het contactformulier nog even in te vullen: we hadden deze vraag al even uitgezet bij het Landschap, maar ik denk dat het zeker geen kwaad kan.

-Hemma

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Martijn&Martine,

 

De dag is voor mensen die dicht bij het Reestdal wonen. Niet voor anderen. Lijkt mij duidelijke info.

T.a.v. je vraag om het contactformulier nog even in te vullen: we hadden deze vraag al even uitgezet bij het Landschap, maar ik denk dat het zeker geen kwaad kan.

-Hemma

 

Ik heb caches in het Reestdal en ben zelfs woonachtig in het Reestdal, volgens mij hoor ik helemaal bij de doelgroep. Ons nieuwe mailtje is inmiddels de deur uit, bedankt voor je reactie!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat het hier weer om het zo genaamde "oud zeer"? Want dan stel ik voor dat je de 21ste ook komt, dan kun je direct een en ander uit praten met Barny. Ik wil er in ieder geval niet bij betrokken raken, dus als het even kan graag weer ontopic.

Nee, over "oud zeer" gaat het hier niet. Daarvoor cache ik nog niet lang genoeg geloof ik, want er gaat hier heel veel langs mij heen omdat ik niet weet waar het over gaat.

Verder heb ik weinig te zoeken bij de cache-leggers-dag. Dus zal ik er ook niet zijn. Ik hoop alleen dat anderen hun eigen mening hebben, en niet alleen blindelings Barny napraten. Er zijn er al teveel die die neiging hebben.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik kon zou ik aanwezig zijn, of ik wel of niet bij een doelgroep hoor is niet relevant.

Het is goed dat sommigen zelf onderkennen dat er veel langs ze heen gaat. Dat is aan hun postjes namelijk duidelijk te merken.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...