Spring naar bijdragen
Geinponem

Google Maps

Aanbevolen berichten

Ik kreeg deze week van iemand de tip om weer eens naar Google Maps te kijken. Sinds mijn laatste bestudering zijn er heel veel kleine (bos)paadjes bijgekomen. Ik weet niet hoe lang dit al zo is, maar als geocachers kunnen we hier profijt van hebben. Zeker nu er steeds meer Apps met deze kaarten werken...

bewerkt door Geinponem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg deze week van iemand de tip om weer eens naar Google Maps te kijken. Sinds mijn laatste bestudering zijn er heel veel kleine (bos)paadjes bijgekomen. Ik weet niet hoe lang dit al zo is, maar al geocachers kunnen we hier profijt van hebben. Zeker nu er steeds meer Apps met deze kaarten werken...

beetje vreemd maar ik gebruik gooooogle maps regelmatig.

en heb er tot nu toe nog geen bospad op kunnen ontdekken !

er zijn zelfs nog hele dorpen die niet op streetvieuw staan.

mmmmm terwijl ik dit type krijg in een ingeving van eens inzoemen op kaart nivo ,

en idd ik krijg in maps de bospaadjes zichtbaar :thumbup: voor google maps

kan ik mooie topo kaarten maken voor ozie :dribble:

maar ik denk dat het pas is toegevoegd,want gistermiddag was het mij ook niet opgevallen.

en zie nu dat het in de sat modus ook zichtbaar is als je tot een bepaald nivo inzoemd

bewerkt door dutchgoldwing

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is de streetview mogelijkheid (op een willekeurige cache pagina) ook nieuw? Voor mij wel .. en anders is hij bij deze ook meteen onder de aandacht gebracht :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is de streetview mogelijkheid (op een willekeurige cache pagina) ook nieuw? Voor mij wel .. en anders is hij bij deze ook meteen onder de aandacht gebracht :-)

Die heb ik inderdaad ook nog niet eerder gezien. Handig!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites