Spring naar bijdragen

List Newest In The Netherlands


brouwertjes

Aanbevolen berichten

Als Search All erbij staat, zijn wij blij

Want het is ene leuke toevoeging die ook bij ons omringende landen wordt gebruikt

 

En Duitsland heeft het ook gehad dat het ineens omgezet werd, maar dat gaat nu ook goed.

Iedereen moet gewoon even zijn provincie toevoegen bij zijn caches.

 

EDIT:

Even het onderwerp van dit topic aangepast.

Om zo meer mensen alvast attent er op te maken dat er provincies zijn toegevoegd aan caches.

En dus ze meteen vragen om voor hun eigen caches de provincie erbij te zetten

 

Wij hebben dat voor onze caches gedaan.

Dus er zijn weer caches te vinden in Zuid-Holland

En met ons nog meer, zagen we

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Om zo meer mensen alvast attent er op te maken dat er provincies zijn toegevoegd aan caches.

En dus ze meteen vragen om voor hun eigen caches de provincie erbij te zetten

 

Dit zou toch voor GS 'appeltje eitje' moeten zijn om via een query op de database alle actieve Nederlandse caches te filteren en daaruit een lijst met unieke mailadressen van de eigenaren te genereren? Zo zouden ze met 1 'mail-bom' elke eigenaar een notificatie kunnen sturen. Dit geeft dan nóg niet de garantie dat men de oproep opvolgt, maar als GS heb je dan wel het uiterste gedaan om je bestand up to date te houden.

 

Groet, Leo

bewerkt door LeoCache
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij onze caches is de Provincie toegevoegd. Het is echter wel lastig dat bij het aanpassen via GC.com, via Your profile, eigen caches, edit listing, de naam van de bestaande cache waarbij je dus de provincie wil toevoegen, opeens veranderd in de naam van de cache-eigenaar (rubriek daaronder). Als je hier niet attent op bent, verandert de naam van de cache, op de listing dus in de naam van de eigenaar. Ik vind dat erg lastig en niet gebruikersvriendelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij onze caches is de Provincie toegevoegd. Het is echter wel lastig dat bij het aanpassen via GC.com, via Your profile, eigen caches, edit listing, de naam van de bestaande cache waarbij je dus de provincie wil toevoegen, opeens veranderd in de naam van de cache-eigenaar (rubriek daaronder). Als je hier niet attent op bent, verandert de naam van de cache, op de listing dus in de naam van de eigenaar. Ik vind dat erg lastig en niet gebruikersvriendelijk.

Deze snap ik niet . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik (zoekbaars) heb bijv. een cache met de naam Wie-dit-vindt-is-goed. Allemaal aangemaakt en gepubliceerd volgens de spelregels op GC.com. Maar er staat bij de cachelisting nog geen provincienaam. Dit aangepast via GC.com, eigen cache (met de naam Wie-dit-vindt-is-goed) en via Edit listing aangepast. Welnu op dat onderdeel (listing) zie je diverse rubrieken, waaronder soort, naam cache, cache eigenaar en nog veel meer. Op de een of andere manier verandert in zo'n invulvakje de naam van de cache (Wie-dit-vindt-is-goed) in de naam van de eigenaar (zoekbaars). Zodat er in twee invulvakjes onder elkaar zoekbaars komt te staan. Als ik dit niet verander, en dus alleen de Provincie toevoeg, dan komt uiteindelijk bij de cachebeschrijving als naam ''zoekbaars'' te staan en niet de bedoelde en oorspronkelijke naam ''Wie-dit-vindt-is-goed. ''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook de actieve caches die nog op mijn naam staan omgezet (1x Gelderland, 9x Noord-Brabant).

Jammer dat het bij de gearchiveerde caches niet gaat, het was anders wel leuk geweest om alle caches goed op provincie te hebben omdat dat ook in lijstjes van "location" gaat terugkomen. Maar in Duitsland zijn uiteindelijk ook alle caches omgezet, dus dat kan hier ook. Vroeg of laat, want er is geen haast bij.

Nu eerst maar een mailtje uitdoen naar iedereen die van mij cache(s) heeft geadopteerd, want dat gaat om actieve caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...