Spring naar bijdragen
Sienepientje

Collectible Vs Non-collectible

Aanbevolen berichten

Hoe kun je trackable weer op collectible of non-collectible zetten?

Bij het activeren ervan zag ik netjes een blokje om het aan of uit te vinken maar als ik nu op "bewerk deze trackable" druk zie ik dat niet meer staan.

Hoe zit dit dan vraag ik me nu af.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij kan dit op de pagina van de trackable, rechts via het keuzemenu 'actions'

Daar waar ook de keuzes 'mark this item missing' en recalculate distance' staan.

Afhankelijk van waar de trackable zich bevindt, staat daar dan ook de keuze 'move to collection' of 'move to inventory'

bewerkt door Sivota

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe kun je trackable weer op collectible of non-collectible zetten?

Bij het activeren ervan zag ik netjes een blokje om het aan of uit te vinken maar als ik nu op "bewerk deze trackable" druk zie ik dat niet meer staan.

Hoe zit dit dan vraag ik me nu af.

Als je op Edit This Trackable (in het Nederlands dus blijkbaar "bewerk deze trackable") klikt, staan er vlak boven het vak voor Mission twee keuzerondjes oder het kopje Is Collectible (Yes/No). Daar moet het wel mee lukken. Als je je trackable niet eerst collectible maakt, kun je hem (volgensm ij) niet via Actions naar je Collection verplaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites