Spring naar bijdragen
*BaJo*

Supersterke Magneten Gezocht

Aanbevolen berichten

Super goedkoop is vaak de site dealextreme.com

Het komt allemaal uit China en Verwegnistan, maar wel spotgoedkoop vaak en 1 cent verzendkosten of zo !

:crybaby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De sterkste magneten zijn vaak elektromagneten, maar dan heb je weer een krachtbron erbij nodig. Ik weet niet of dat de bedoeling is......

On/off topic (weet het niet zeker), als je wil weten hoe sterk een elektromagneet kan zijn, een week of twee geleden was er een berichtje in het nieuws over een ziekhuis MRI (scanapparaat met magnetisch veld) waar een bed vanaf de gang met patient en al naar toe was gezogen. Da's nog 'es een magneet.....

bewerkt door De Oliva's

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ik het onderwerp van dit draadje op de hoofdpagina zag wist ik zonder twijfel wie de topicstarter was! :crybaby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Super goedkoop is vaak de site dealextreme.com

Het komt allemaal uit China en Verwegnistan, maar wel spotgoedkoop vaak en 1 cent verzendkosten of zo !

:crybaby:

Ik wou het net gaan posten ;)

Ik heb deze besteld pas: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10304 voor in micro's. Kosten geen flapdrol, $ 3,82 kwam op dat moment neer op € 2,93. Nou dat is toch geen geld! Ze zijn nog niet binnen, zodra ze er zijn laat ik even weten of het wat is!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites