Jump to content
Sign in to follow this  
keesenanita

Debendevanvier

Recommended Posts

Wie kent het team: debendevanvier?

Wij zijn in het bezit van hun tb TBHYNK. Aan de vinders van deze tb wordt gevraagd hierin een puzzle te doen van hun team.

Velen onder ons hebben aan dit verzoek meegewerkt waardoor het doosje overvol zit. Dit komt de kwaliteit van het doosje niet ten goede.

We hebben geprobeerd contact te leggen via hun profiel maar er wordt niet op gereageerd en betreffende team is schijnbaar

al 5 maanden niet meer online geweest op gc.com/gc.nl.

Is er iemand die hen kent en namens ons wil vragen om een adres te sturen zodat we de inhoud van het doosje kunnen opsturen?

Dan kan het doosje daarna weer verder reizen.

Hoi Kees en Anita,

Ik weet dat team Ami2cv pas geleden hun cache's heeft overgenomen, het is erg moeilijk om contact met hun te krijgen ik zal ami2cv twitteren en vragen om contact met jullie te zoeken.

Groet Lammie

Ami2cv heeft al gereageerd maar heeft ook geen adres of werkend email adres.

We hopen nog steeds dat er iemand is die hen kent en hen ook even wil tippen dat we contact zoeken.

Hoi Jolanda, wil je even reageren op onze vraag over jullie tb I am not a puzzle? Deze vraag staat op het forum.

door: 2010-02-22 15:14:19

Goed dat jullie je zo bekommeren om die TB en ik dat je hun site al hebt bereikt met een vraag. Dus ik neem aan dat ze contact opnemen.

Al weet ik uit het verleden dat ze soms erg lang wachten met antwoord geven. Geocachen is niet meer aan hun hobby al een paar jaar.

Hoi Jolanda, wil je even reageren op onze vraag over jullie tb I am not a puzzle? Deze vraag staat op het forum.

door: 2010-02-22 15:14:19

Goed dat jullie je zo bekommeren om die TB en ik dat je hun site al hebt bereikt met een vraag. Dus ik neem aan dat ze contact opnemen.

Al weet ik uit het verleden dat ze soms erg lang wachten met antwoord geven. Geocachen is niet meer aan hun hobby al een paar jaar.

Daar heb je gelijk in, het veranderd met de dag. Soms snel soms langzaam.