Spring naar bijdragen

Etrex Vista Hcx Of Toch De Map 60 Csx


Michael

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ook ik ben een beginner op zoek naar een goede GPS. Rondspeurend op het web kom ik op de Vista HCX en de MAP60 CSX uit.

Ze lijken niet veel te verschillen. Ook de prijzen komen redelijk bij elkaar in de buurt maar het scheelt altijd nog zo een €50,-

Is de MAP 60 werkelijk veel beter?

Wie kan mij helpen een keuze te maken?

mvg

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je dan toch als beginner gelijk zoveel wilt utgeven ga dan voor de 60Csx.

Met name over de accessoires van 60Csx, zoals de clip voor je rugzak of riem, ben ik erg tevreden. Slecht een klein rond kunststof houdertje schroef achterin de 60 en hij past overal in. Riemclip en de auto-, fietsen- of zelfs motorhouder. Heeft de Etrex niet, dan moet je de hele batterijdeksel vervangen.

 

Lees dit en je bent helemaal overtuigd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen twijfel mogelijk : 60CSx is duidelijk de betere keus !

 

Inderdaad is er ook nog de Oregon, maar ik ben er zelf nog niet van overtuigd dat die beter is. Wel meer functies, maar 60CSx heeft een aantal opties die de Oregon - nog - niet heeft.

 

Succes,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Ook ik ben een beginner op zoek naar een goede GPS. Rondspeurend op het web kom ik op de Vista HCX en de MAP60 CSX uit.

Ze lijken niet veel te verschillen. Ook de prijzen komen redelijk bij elkaar in de buurt maar het scheelt altijd nog zo een €50,-

Is de MAP 60 werkelijk veel beter?

Wie kan mij helpen een keuze te maken?

mvg

Mike

 

Als je deze twee apparaten bij Garmin op de website vergelijkt, dan zie je de verschillen.