Spring naar bijdragen

Welke Gps


holsteen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie kan mij wat helpen bij het kiezen van de juiste gps

 

Het zou zijn om te geocachen en er zouden ook fiets- en wandelroutes moeten kunnen in gedownload worden.

 

Ik ben reumapatient en daarom zou ik op voorhand moeten weten hoe ver de waypoints van elkaar liggen zodat ik op voorhand kan inschatten hoe ver het wandelen is, of ik de afstand aan kan.

 

bedankt

 

Holsteen

 

Niet wetende of je veel last van je reuma hebt in je handen, ik kan wel zeggen dat de bediening van de Colorado 300 ondanks dat er geadverteerd wordt met de handige 1 hands bediening mogelijk toch wat tegen valt voor je.

Het scrollwheel loopt welliswaar soepel en sucuur, maar je moet aardig wat scrollen om soms tot de juiste gegevens te komen. In het midden van dit wiel zit een soort "enter" toets die ik afgelopen weekend met handschoenen aan niet voldoende diep kon indrukken. Ondanks dat ik toch wat kracht zette. Handschoenen eerst uit was de oplossing en dat was niet prettig in de kou. In jou geval denk ik het testen waard alvorens je deze overweegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je een gps wilt die makkelijk op de fiets te bedienen is lijkt me de oregon handiger i.v.m het touchscreen.

Nou, makkelijk... Ik heb zo'n fietsstuurhouder en er staat 7100 en nog wat op de teller van mijn Oregon in Geocachingmodus dus ik weet het nu wel! :D

 

1. Die fietstuurhouder zit met tie-wraps vast (er is geen andere verkrijgbaar) en gaat als het geregend heeft en je stuur nat is heel snel draaien.

2. In de winter heb je handschoenen aan en is het touchscreen niet te bedienen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...