Spring naar bijdragen

Gecorrigeerde Coördinaten Van Gsak In Oregon


deklarinettist

Aanbevolen berichten

Vanuit de door mij gemaakte pocketquery in GSAK heb ik een aantal mistery caches geselecteerd die door mij zijn opgelost.

Met de rechter muistoets klik ik, en selecteer: Corrected Coordinates en vervolgens voor ik de juiste coördinaten in voor deze cache en klik daarna op save

Bij de cacheomschrijving zie je dan vervolgens de nieuwe coördinaten bij de beschrijving met daarachter in rood : corrected

 

Heb het juiste type GPS geselecteerd, Oregon 300/400 en daarna wil ik de caches naar de GPS zenden, dit gebeurt ook, en ze staan er ook in, maar niet met de gecorrigeerde coördinaten :thumbup:

 

Wie kan mij hiermee helpen, doe ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wij klikken altijd rechts en op edit listing en passen daar de coordinaten van de cache aan, altijd goed :thumbup:

 

 

Vanuit de door mij gemaakte pocketquery in GSAK heb ik een aantal mistery caches geselecteerd die door mij zijn opgelost.

Met de rechter muistoets klik ik, en selecteer: Corrected Coordinates en vervolgens voor ik de juiste coördinaten in voor deze cache en klik daarna op save

Bij de cacheomschrijving zie je dan vervolgens de nieuwe coördinaten bij de beschrijving met daarachter in rood : corrected

 

Heb het juiste type GPS geselecteerd, Oregon 300/400 en daarna wil ik de caches naar de GPS zenden, dit gebeurt ook, en ze staan er ook in, maar niet met de gecorrigeerde coördinaten :dribble:

 

Wie kan mij hiermee helpen, doe ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij klikken altijd rechts en op edit listing en passen daar de coordinaten van de cache aan, altijd goed :thumbup:

 

 

Vanuit de door mij gemaakte pocketquery in GSAK heb ik een aantal mistery caches geselecteerd die door mij zijn opgelost.

Met de rechter muistoets klik ik, en selecteer: Corrected Coordinates en vervolgens voor ik de juiste coördinaten in voor deze cache en klik daarna op save

Bij de cacheomschrijving zie je dan vervolgens de nieuwe coördinaten bij de beschrijving met daarachter in rood : corrected

 

Heb het juiste type GPS geselecteerd, Oregon 300/400 en daarna wil ik de caches naar de GPS zenden, dit gebeurt ook, en ze staan er ook in, maar niet met de gecorrigeerde coördinaten :dribble:

 

Wie kan mij hiermee helpen, doe ik iets verkeerd?

 

 

Als ik dat doe bij de reeds gecorrigeerde caches zie ik rechtboven de gecorrigeerde coords, maar in de gps heb ik de oorspronkelijke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK gebruik meestal de optie:

 

File -> export -> GPX/LOC file

 

Hier kan je meer dingen aan instellingen meegeven. Ik laat de GPX wegschrijven naar de GPX directorie op de GPSr. Dan komen ook de gecorrigeerde coordinaten mee. Ik gebruik deze optie ook.

 

Misschien dat het je verder helpt.

 

Team Grasspy (Roland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet op correcting klikken maar op edit listing, je krijgt dan een groot vlak met recht bovenin de coords, als je die aanpast dan veranderd het ook in je gps. Moet je er wel geen gpx bestand meer overheen gooien want dan is alles weg

 

 

wij klikken altijd rechts en op edit listing en passen daar de coordinaten van de cache aan, altijd goed :thumbup:

 

 

Vanuit de door mij gemaakte pocketquery in GSAK heb ik een aantal mistery caches geselecteerd die door mij zijn opgelost.

Met de rechter muistoets klik ik, en selecteer: Corrected Coordinates en vervolgens voor ik de juiste coördinaten in voor deze cache en klik daarna op save

Bij de cacheomschrijving zie je dan vervolgens de nieuwe coördinaten bij de beschrijving met daarachter in rood : corrected

 

Heb het juiste type GPS geselecteerd, Oregon 300/400 en daarna wil ik de caches naar de GPS zenden, dit gebeurt ook, en ze staan er ook in, maar niet met de gecorrigeerde coördinaten :dribble:

 

Wie kan mij hiermee helpen, doe ik iets verkeerd?

 

 

Als ik dat doe bij de reeds gecorrigeerde caches zie ik rechtboven de gecorrigeerde coords, maar in de gps heb ik de oorspronkelijke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb meerdere corrected coordinates en die worden niet overschreven...

 

Probeer deze macro eens... KLIK

Werkt prima ! Alles komt mee; volledige tekst, corrected coordinates, user notes...

En hij geeft bij mij in de oregon op de kaart met een icoontje aan dat het een corrected is...

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK gebruik meestal de optie:

 

File -> export -> GPX/LOC file

 

Hier kan je meer dingen aan instellingen meegeven. Ik laat de GPX wegschrijven naar de GPX directorie op de GPSr. Dan komen ook de gecorrigeerde coordinaten mee. Ik gebruik deze optie ook.

 

Yep, in het scherm dat bij deze export tevoorschijn komt zie je o.a. de optie Output original, not corrected coordinates-> deze optie moet dus uitgeschakeld staan als je de correcties wilt meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij sla je de gecorrigeerde coördinaten goed op want ze staan in het rood in de beschrijving.

Ik maak dan een filter aan voor de caches die ik in de gps wil zetten. Dat kan dus ook de standaard filter zijn voor de aangevinkte caches: User Flag (GSAK Default).

Dan kies ik voor GPS >>> Send Waypoints... >>> Use Default. Als gps heb ik mijn Colorado 300 ingesteld.

Dan gewoon Send en ze staan erin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...