Spring naar bijdragen
De Haelder

Probleempje Met Firefox

Aanbevolen berichten

Zo te zien voert FF de javascripts op de site niet uit. Heb je misschien de add-on NoScript geïnstalleerd?

Ook weigert FF tegenwoordig uit veiligheidsoverwegingen om oudere versies van java en flash te draaien. Misschien die een keer updaten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zo te zien voert FF de javascripts op de site niet uit. Heb je misschien de add-on NoScript geïnstalleerd?

Ook weigert FF tegenwoordig uit veiligheidsoverwegingen om oudere versies van java en flash te draaien. Misschien die een keer updaten?

Ik heb geen NoScript add-on.

Maar er bleken inderdaad wel 2 updates nodig voor add-ons. Na die gisterenavond gedraaid te hebben en Firefox (zoals gevraagd) herstart, was het probleem niet opgelost. Toen ik de laptop zojuist weer aanzette, was het probleem wel verholpen. Waarschijnlijk was ook een restart van mijn computer nodig.

In elk geval: bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm...

Ik heb te vroeg gejuigt. Probleem is er weer en dit keer zijn er geen updates nodig.

Ik heb het vermoeden dat mijn computer geïnfecteerd is met adware. Misschien dat dat dit probleem ook veroorzaakt (?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites