Spring naar bijdragen
elsinga

Geocachen in de media

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Peetee:

De uitzending staat inmiddels online: https://jeugdjournaal.nl/uitzending/51607-avondjournaal.html

De reportage start op 15 min 40 sec.

Ik had de uitzending gister nog net gezien.

Nette  uitzending, zonder fouten. Maar geocachen krijgt nu wel heel veel aandacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze ga ik onthouden. In de regio rond Brussel zijn veel besmettingen de laatste tijd en België heeft strenge maatregelen, waardoor ik nu niet zo snel een stadswandeling zou doen. Maar als het weer kan, wil ik wel eens op zoek gaan naar de historie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omroep Flevoland:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Peetee:

Omroep Flevoland:...

Ik vind het niet een erg best verhaal !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Linkalovers:

Ik vind het niet een erg best verhaal !

Nee, ik ook niet. Maar dat is volgens mij voor een fors deel te danken aan totale desinteresse en gebrek aan voorbereiding bij de interviewer. 

Het is dat ze de opdracht gekregen hebben om er even aandacht aan te besteden, maar ze hadden het volgens mij net zo lief niet gedaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben het met jullie eens. Zo’n interview op tv is een mooi middel om wat meer te laten zien. Het zou toch wel mogelijk moeten zijn om een kaartje te laten zien, of een kompas op de GPS etc. Dan gaat het wat meer leven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Peetee:

...Maar dat is volgens mij voor een fors deel te danken aan totale desinteresse en gebrek aan voorbereiding bij de interviewer...

Ja, dat idee had ik ook.

bewerkt door Linkalovers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei regenboog2:

Ik ben het met jullie eens. Zo’n interview op tv is een mooi middel om wat meer te laten zien. Het zou toch wel mogelijk moeten zijn om een kaartje te laten zien, of een kompas op de GPS etc. Dan gaat het wat meer leven.

Ja precies.
Ook met een startvraag als "Kun je iets meer vertellen over wat geocaching precies inhoudt?" was het volgens mij al een heel ander gesprek geworden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In januari hadden we het over Geocachen in de media, het boek ‘Duivels spel’ van Inge Verbruggen. Deze week heb ik het gelezen. Ik moest er even in komen, het was soms wat verwarrend, bijvoorbeeld door het wisselen in tijd en namen. Het hele verhaal is een raadsel, waarbij het geocahen een rode draad door het boek is. Het heeft spanning in zich en ik vond het leuk om te lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites