Jump to content
GeoVlinder

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden

Recommended Posts

NIEUW KAARTJE

Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder!

Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier.

Bedankt hiervoor! :thumbup::thumbup:

Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or.

Dankjewel, graag gedaan!

Je kan zelf zo'n kaartje maken, met bijv. de 50 caches met de meeste Geo d'Ors, of bedoel je dat niet?

@ TeamKroket:

Wat betreft Oranje caches van de naaktslakkies, die staan er als het goed is op, alleen niet die in het archief zit(ten).

Heb ik een fout gemaakt, dan graag een link naar de cache die er nog op moet.

Kralenfee (linkje zou handig zijn) en Woldberg zet ik er zsm bij.

groetjes GeoVlinder

Een heel goed initiatief. Mijn vraag is nu: hoe vinden cachers die dit topic gemist hebben de kaart met de 50 beste cache stashes? Nu verdwijnt de kaart langzaam maar zeker samen met dit topic in de enormheid van dit forum en dat is toch heel jammer :thumbup::eek: .

Mag ik zo brutaal zijn om mijn eigen cache Astrokluis voor te dragen? Ik ga niet lopen opscheppen, lees de logs als je de mening wilt weten van de tot nu toe 51 vinders.

Goeie vraag Delbar! Geen idee.

Dat mag hoor mtkoef, ik lees vanzelf wel of anderen het terecht vinden.

Helaas heb ik nu even geen tijd om de kaart te updaten, heel druk met organiseren vd Wedstrijd "Beste Cachepagina van Nederland".

groetjes GeoVlinder

NIEUW KAARTJE

Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder!

Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier.

Bedankt hiervoor! :thumbup::eek:

Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or.

erg leuk en handig zo'n kaartje.

wat me wel opvalt is dat alle mooie caches boven de rivieren liggen. :thumbup:

of zijn de zuiderlingen niet zo vaak online omdat ze hun mooie caches lopen ! :dribble:

Ik krijg ook alleen maar lovende kritieken over mijn verstop-plek en manier van GC1ZEMW "Kerkenroute Dedemsvaart"

Harmless_52

Edited by Harmless_52

Ik krijg ook alleen maar lovende kritieken over mijn verstop-plek en manier van GC1ZEMW "Kerkenroute Dedemsvaart"

Harmless_52

Bij deze nomineer ik deze dan ook ;)

Voor ons is tot nu toe nog steeds "Wegwijzers" van de Solletjes de mooiste eind stash. Zeer vakkundig gemaakt en precies passend bij de omgeving. Het bos in Ede

Voor ons is tot nu toe nog steeds "Wegwijzers" van de Solletjes de mooiste eind stash. Zeer vakkundig gemaakt en precies passend bij de omgeving. Het bos in Ede

Dat is absoluut een topper. Zeer de moeite waard.

Nou moet ik zeggen ik ben nu 2 dagen rond om Utrecht bezig geweest kijk ook eens naar de cach plaatsen van BigFurryMonster dit is er een van GC1HRM9 die heeft er ook een paar verzonnen echt leuk

groeten alexkw

Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien.

grenspost

Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien.

grenspost

Het was inderdaad een hele mooie eindstach, deze zal mij zeker lang bijblijven. Jammer dat zoiets niet kan blijven staan, maar ik denk dat hij dan snel weg of gesloopt was.

grenspost

Het was inderdaad een hele mooie eindstach, deze zal mij zeker lang bijblijven. Jammer dat zoiets niet kan blijven staan, maar ik denk dat hij dan snel weg of gesloopt was.

Bedankt. Deze kon idd niet blijven staan maar heeft een goed nieuw adres gekregen.

Voor diegene die m hebben gemist (foto genomen na het plaatsen in de avond vóór het event):

732d9418-34bf-49f7-ade1-73071a4d7709.jpg