Spring naar bijdragen

Nieuw deel III : Grafieken


Geoman

Aanbevolen berichten

2 weken terug kwam de vraag boven. Nu al voor elkaar! Grafieken

Alweer een mooie aanvullling van het statistieken deel.

 

Albert bedankt! ;)

 

 

Tip: Bij het zoeken op naam is het vaak niet nodig de gehele naam in te tikken. In mijn geval is Geo al voldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Oooh ooooohhh oooooooowwwww

wat zijn dit mieterse grafieken.

Ik heb gelijk zitten kijken wat er allemaal grafisch kan worden afgebeeld en dat is heel veel. Ik merkte dat ik zelfs mijn koffie vergeten was op te drinken. Die staat nu koud naast me. B)

Likkebaardend heb ik cachevondsten in de tijd bekeken. Vooral die cumulatieve met die opgaande lijn.

Leuk om cachersgedrag zo te kunnen zien. En ik zie al iets merkwaardigs :(

Mijn cache 'Biertje?' heeft minimaal bezoek in de warmste maand (augustus) maar een normale bezoekfrequentie in de natte koude maanden.

Misschien is iedereen in augustus op vakantie en drinkt zijn bier in verre streken?

 

Proficiat aan scripter Albrt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is iedereen in augustus op vakantie en drinkt zijn bier in verre streken?

Dan zou dat voor het in het algemeen aantal founds ook moeten gelden.

Maar aangezien het aantal founds van bijv Waterval of Eindpunt of Tuf-Tuf in augustus eveneens achter blijven lijkt het wel ergens anders van afhankelijk te zijn.

 

Plaatser , mogelijk maar dan indirect

Soort cache, ?

Regio: randstad mogelijk

 

 

Nader beschouwd zou het voor het algemeen toch wel zo kunnen zijn dat er in augustus minder wordt gecached, maar door de groei en aantal plaatsingen is dat in de grafieken niet erg duidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Gotcha, ook die caches hebben in augustus een dip. Mijn idee was eventjes: het was toen 'te heet om verder te gaan' maar ook vorig jaar hadden ze die dip. Mijn geadopteerde cache 'hold your horses' heeft die dip niet.

Ik heb geen verklaring ervoor dus het minste wat ik kan doen is er een naam aan geven: 'de zomerse Lupardi dip'. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even met dit nieuwe tooltje gespeeld:

 

Ik ontdek net dat je ook buitenlandse kan op vragen bij logs voor cache.

 

edit/begin

zichtbaar worden dan de bezoeken van Nederlandse geocachers.

Edit/end

 

Met dit tooltje zie je heel mooi op welke dagen en of maanden het drukst gezocht wordt.

Zoals te verwachten Zaterdag en Zondag het meest, waarbij de Zondag nog ruim van de zaterdag wint.

 

Leuke aanvulling alles bij elkaar.

 

Greetz, Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen verklaring ervoor dus het minste wat ik kan doen is er een naam aan geven: 'de zomerse Lupardi dip'. :(

Ongetwijfeld valt er wel een betere verklaring te geven. Het kost me alleen heel veel tijd om daarvoor de benodigde numerieke gegevens te verzamelen. Misschien als iemand me een copietje van de DB wil sturen dat ik daar wat statistische analyses op los kan laten.

 

In iedergeval zijn de grafiekies zijn al heel mooi ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad leuk om alle inspanningen in een grafiek terug te zien. ;)

Eén verzoeknummertje: Is het mogelijk om bij de statistieken / grafieken op basis van een cache, een link naar de cache toe te voegen? Kan je meteen kijken welke logs dat waren die op woensdag gelogd werden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig mooi. Echt. Ik ben niet vaak enthousiast te krijgen, maar ik ga nu toch overstag. Echt prachtig.

Ook ik heb er natuurlijk direct mee gespeeld en zie tot mijn verbazing dat Wij als team midden in de week de meeste caches loggen met de woensdag als de topper en de dinsdag als alleslechte cache dag. Het weekend komt er maar bakaaid af. Dat had ik nu echt nooit gedacht dat specifiek de woensdag als cachedag wordt aangemerkt door ons team en dat we de Dinsdag waarschijnlijk niets uitvreten :(

 

Heel mooi.

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)

Ik heb een minderwaardigsheidscomplex: ik denk dat ik minder mooi ben dan dat ik werkelijk ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...