Spring naar bijdragen
pieterpaula

Google Earth

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag krijg ik geen caches meer te zien in google earth.

Help!! ..................bij mij doet hij het ook niet meer :yes:

Ik heb versie 5.0

bewerkt door elisa1955

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier werkt het, maar met gele pinnetjes. Pas als je muis er overheen gaat wordt het een cache-icoontje. Zoals het tot een paar dagen geleden werkte zeg maar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij is het al een tijdje zo dat er eerst gele pinnetjes verschijnen en als een minuutje (of 2) wacht veranderen ze in picto's. Zoom je weer in of uit, krijg ik eerst weer gele pinnetjes. Gek wordt je ervan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had hetzelfde probleem. Wel gele pinnen maar geen cache icoontjes. Opnieuw de KML gedownload via de geocaching.com en de icoontjes zijn weer zichtbaar ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als we nu voortaan in iedere boom waar in de buurt een cache ligt een geel pinnetje prikken is het probleem toch ook opgelost? ;)

Ger@ld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik had hetzelfde probleem. Wel gele pinnen maar geen cache icoontjes. Opnieuw de KML gedownload via de geocaching.com en de icoontjes zijn weer zichtbaar :crybaby:

Hé, goeie tip. Nu werkt het bij mij ook weer goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ik ook wel vaker last van, soms is het na een uurtje weer goed, of na een paar dagen. Je kan er geloof ik vrij weinig aan doen. Ook als je het opnieuw download werkt het niet altijd. Gewoon afwachten en geduld hebben is denk ik de enige oplossing op het moment :crybaby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb volgens mij een hele domme vraag: maar hoe werkt dit?

Ik heb wel GE op mijn computer geinstalleerd, maar hoe krijg ik daarin geocacheposities te zien? Waar en wat moet ik aanvinken? Moet ik iets downloaden? Meestal pak ik het coordinaat en zoek dat op in GE en zie dan ongeveer waar ik heen moet, maar waar jullie het over hebben? Geen idee.

Kan iemand mij even updaten?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites