Spring naar bijdragen

Nieuwe cache kaarten


Geoman

Aanbevolen berichten

Ik steun Mumzle in het betoog voor de Duitse grensstreek.

En ik steun Mumzle en Dutch Locutus weer in hun betoog. Ik weet niet eens waar België ligt en Duitsland is voor mij maar een paar kilometer verderop.

 

Maar ook hier de complimenten voor de nieuwe kaart. ik moest er wel aan wennen omdat ik niet direct de namen bij de stippen zie, maar dat was maar eventjes :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimelkaart ;)Wat ik je nu ga zeggen zal misschien heel veel verdriet en pijn doen, maar voor je het van een ander hoort, zeg ik het liever zelf: de paashaas bestaat NIET.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Allemaal

 

Eerst was ik boos dat het kaartje van noord Nederland weg was :angry: . Maar dit is een hele verbetering :D . Volgens mij zie ik al stippen in het duitse grens gebied. Ik mis alleen zo op het eerste oog Hystorie Emden.

 

Ga zo door :thumbup: .

 

Groetjes Jurgen & Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben n.a.v. de wensen gisteren avond voor de vuist weg bezig geweest het gerensgebied met Duitsland een beetje in te vullen. Maar "heel Belgie" is gemakkelijker dan "een beetje Duitsland". Op dit moment zit Duitsland er een beetje in. De strategie zal echter zijn dat voor alle gebieden die op de kaart staan ook de caches getoond worden.

Dus: heel Belgie, Luxenburg en Nederland en een beetje Duitsland en een beetje Frankrijk. Maar helemaal dekkend is het op dit moment nog niet, maar geeft al een aardig beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wonen praktisch tegen de Duitse grens aan en ik verwacht dat er best een aantal Duitse kuil-caches in de buurt zijn :angry: Naar het westen is zo'n een pokke-eind rijden, daar liggen er genoeg.

 

Is er overigens een mogelijkheid de fraaie NL overzichtskaart ergens te downloaden in een grotere resolutie die ik op A3 kan printen en aan de muur kan hangen? Met een kopspeld of vlaggetje kun je dan aangeven waar je al geweest bent. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de Duitse caches... ook voor mij geldt: als het enigzins mogelijk is, dan *graag* hoor! :thumbup:

 

Het was één van de dingen die ik moest laten vallen om het werk weer binnen de perken te krijgen (Duitsland groeit absurd hard in cache aantallen, tja 't is ook zo groot). Dat vond ik zelf toen ook behoorlijk jammer, want ik ben zelf ook een Oosterling.

Makkelijk zou het zijn als je caches ten westen van een bepaalde lengtegraad kon opvragen bij .com, i.p.v. radiaal vanaf een gegeven coördinaat. Dan zou dat deel van Duitsland wat nodig is eenvoudig downloadbaar worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben blij met alle reacties op de nieuwe kaarten. 2 maanden geleden had ik opeens een brainwave en dacht: "Volgens mij moet het mogelijk zijn om...". De resultaten zijn nu zichtbaar. De grensstreek van Duitsland (en ook Frankrijk) gaat goed komen, maar om het echt helemaal goed te laten komen moet ik nog wat freubelen. Dus dat duurt nog een paar nachtjes slapen. Mogelijk wel 14, want ik moet ook nog "gewoon" werken.

De vraag van Gotcha is leuk:

Werkt prachtig, alleen mis ik een knoppie terug naar verzichtskaart.
Andere vragen zijn ook welkom. Ik had tot nu toe de navigatie in gedachten. Half kaartje omhoog, half kaartje naar links,.... Eerlijk gezegd dacht ik aan een kompas roos. Afhankelijk waar je klikt verschuif je wat. Klik je op 10 graden halve wegen de roos, dan schuif je een halve kaart onder 10 graden omhoog. Ik had geen mooi plaatje van een kompasroos dus...

Ook de vraag van GeoDoc had ik verwacht:

Is er overigens een mogelijkheid de fraaie NL overzichtskaart ergens te downloaden in een grotere resolutie die ik op A3 kan printen en aan de muur kan hangen? Met een kopspeld of vlaggetje kun je dan aangeven waar je al geweest bent.

Ik verwacht dat er mogelijk zoiets gaat komen, maar met jouw goedkeuring geef ik de prioriteiten nog even aan andere zaken. Over de exacte vorm moet ik nog even denken, maar dat komt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Reintje de Vos:

Heel erg hartelijke dank voor de mogelijkheid om weer wat Duitse caches te kunnen vinden via jouw kaart. Zoals ik al eerder schreef, België? Waar ligt dat?

 

@ Geodoc:

 

Als onze Oosterburen werkelijk net zulke kuilen graven om caches te verstoppen als ze op Zandvoort doen, vraag ik me af welke Yotian daar toestemming geeft om de caches op GC.com te krijgen :angry:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:A kwootje a day keeps the doctor away.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had tot nu toe de navigatie in gedachten. .... Eerlijk gezegd dacht ik aan een kompas roos.

Voor alle liefhebbers is er onder de ingezoomde kaartjes een kompasroos gekomen. Door er op te klikken wordt het kaartje verschoven conform de richting en de afstand t.o.v. het midden van de kompasroos. Met dank aan Gotcha voor het gifje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23-10-03 SINDS 11:00 U

Sinds genoemde tijdstip lukt het niet meer om kaarten op te vragen, zodra je de detail kaart in wil krijg ik de volgende melding:

 

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /www/htdocs/geocachi/maps/cbeneluxl.php on line 1306

 

Fatal error: Call to undefined function: definearea() in /www/htdocs/geocachi/maps/seek.php on line 58

 

 

Reintje ik denk dat er een klein foutje ingeslopen is.. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /www/htdocs/geocachi/maps/cbeneluxl.php on line 1306

Fatal error: Call to undefined function: definearea() in /www/htdocs/geocachi/maps/seek.php on line 58

:dribble::eek::eek:

Een fatale fout nog wel...... en nu? Krijgt er nu iemand de doodstraf? Is nu de server opgeblazen?

Gevaarlijke hobby dat programmeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu?

Ik ben vergeten te melden dat om ongeveer 18:00 uur de zaak weer operationeel is. Met dank aan Geoman.

De oorzaak is inmiddels ook gevonden. Daar heeft, zonder dat te weten, EastWoodTeam aan mee geholpen. Die stelde een vraag over iMode. En nog belangrijker: De oplossing heb ik ook gevonden. Er wordt dus niemand afgeschoten en de server loopt ook gewoon door. Had hij maar geen server moeten worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...