Spring naar bijdragen
Track_leader

Ijsmeesters gebruiken een GPS voor het uitzetten van een tocht

Aanbevolen berichten

Ik zag van de week ook een ijsmeester op tv die gebruik maakte van een GPS.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :crybaby: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

bewerkt door gpsgek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :crybaby: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :wine: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

Door de kou stromen de elektronen minder hard door de chips en dus wordt er minder afstand gemeten. Bij het absolute nulpunt staan de elektronen zelfs stil en is de afstand dus 0 !

Dat zal me een wintertje worden met ongeveer 270 graden onder 0! :crybaby:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou... Laat ze dan ook eens de afstand van hun tourtocht nameten met een GPS, want ik moest van de week toch constateren dat een befaamde tourtocht in de omgeving van Rotterdam per ronde ongeveer een kilometer korter is dan wat men zegt dat het is... :dribble: En ja, ik heb echt de buitenbochten genomen...

Gelukkig is heeft dit niets te maken met het GPS-signaal, dus... :rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voordeel van die kou is ook dat je te maken krijgt met supergeleiding en je geen batterijen meer nodig hebt en je dus oneindig lang kunt cachen.

Een van de probleempjes waar je dan mee te maken krijgt is wellicht het aankrijgen van de gps.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites