Spring naar bijdragen

Nieuw !!


Geoman

Aanbevolen berichten

Reintje de Vos heeft ons Imode gedeelte de afgelopen maand nieuw leven ingeblazen ... en hoe!!

Het is geweldig wat hij gepresteerd heeft. Talloze nieuwe functies zijn toegevoegd.

Voor de techneuten onder ons. Er zijn ongeveer 10 nieuwe PHP scripts geschreven ter vervanging van het oude Perl script. Tevens is er een koppeling gemaakt met onze MySQL database waaruit we straks ook statistieken en de kaarten gaan genereren.

Er zit dus nog meer fraais aan te komen!

 

Meegenieten? Ook zonder Imode toestel. Kijk dan snel op deze pagina.

De gelukkige bezitters van een Imode toestel kunnen gewoon via www.geocaching.nl 'inloggen'. Zij komen dan uit op de speciale Imode pagina die de emulator ook laat zien.

 

Voortaan alle cache-info op zak mét spoilers ;)

 

 

Eerste Cache gevonden met Imode - 26 sept 2003

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

Hoe kom je via een i-mode gsm op de geocaching.nl/i-mode site??

 

...Ben ik me toch aan het verdiepen in i-mode o.a. op dit forum, en kom ik in een winkel van Tell Me, zegt men dat de site van geocaching.nl niet te vinden is. Vraag ik of het echt niet in het menustructuur staat, zegt men van niet. De man in de winkel vraagt of ik niet naar de categorie kan vragen waar of geocaching dan in staat. Hij zegt ook dat je niet zomaar een www-adres zoals je in je browser van internet explorer o.i.d. kan in typen. Nou zeg het me maar, mijn naam is haas. Ik ben nog maar een leek en zoals gezegt ik heb wel interesse dus ben ik me erin gaan verdiepen.

 

Misschien kan Reintje hierop reageren?

 

Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zegt ook dat je niet zomaar een www-adres zoals je in je browser van internet explorer o.i.d. kan in typen.

Kan dus wel.

 

Gewoon http://www.geocaching.nl invoeren en je komt op dezelfde pagina uit als in de demo die op http://www.geocaching.nl/imode staat.

 

Eénmalig de site in de bookmarks van je toestel zetten en met twee handelingen zit je op de geocaching imode site.

Simpel als wat. Echt elk imode toestel heeft deze mogelijkheid.

Werkelijk elke site kan je aanroepen. Echter alleen als de site is opgemaakt en technisch is uitgerust voor imode komt alles goed op je scherm.

 

De imode .nl site is meer dan zo maar een omzetting van html naar ihtml. Onder de motorkap zittten speciale scripts die dingen zoals 'welke cache is er bij jou in de buurt' genereren.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was vanmiddag dat ik die vraag stelde. Ik kon het maar niet uit mijn hoofd zetten. Zou ik dan gek zijn? Hij demonstreerde mij het één en ander op een gsm-toestel. Hierbij liet hij mij een menu zien waaruit aleen maar aangemelde site's aan te roepen waren. Op de vraag of je dan niet gewoon een http://www..... en de rest kon invullen bevestigde hij toch echt ontkennend. Ik ga hem morgen gelijk een draai om z'n oren geven. ;) Istie nou helemaal. Beetje de potentiele klanten misleiden!!

 

Ik ben tevreden met je antwoord Geoman, het leek wel of ik het wist. Ga eens bij een andere winkel verder informeren over i-mode. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...