Intoer 4 Posted December 15, 2008 Hoi allemaal, ik ben nieuw hier , en begrijp dat je in dit forum "van newbie" vragen kan stellen. Ik zit met heel veel plezier vele berichten te lezen, maar kom daar toch regelmatig termen en afkortingen tegen die ik niet kan plaatsten. De berichten worden dan voor mij niet goed begrepen, en dat vind ik jammer. Dus misschien een stomme vraag...maar zou iemand me eens kunnen vertellen wat bv de onderstaande termen of afkortingen betekenen: NINU TFTC TB GC Coin Trackable Discoveren Voor jullie zal het misschien allemaal logisch zijn, maar voor mij abracadabra Alvast bedankt voor jullie tijd , als jullie m'n vraag zouden willen beantwoorden. Groeten Intoer Quote Share this post Link to post Share on other sites
De Scheertjes 2 Posted December 15, 2008 NINU is niks in, niks uit tftc thanx for the cache tb is een plaatje met iets leuks aan een kettinkje, kun je meenemen en weer in een andere cache doen, kun je loggen gc geocaching.com coin is een munt, bijna hetzelfde als een tb maar dan in muntvorm discoveren is niet meenemen maar alleen bekijken van een tb of coin en dan loggen 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jeebeevee 2 Posted December 15, 2008 (edited) als je kijkt in de begrippenlijst, welke te vinden is onder de FAQ/VVV knop, hier staan alle begrippen benoemd. Edited December 15, 2008 by Jeebeevee 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Intoer 4 Posted December 15, 2008 Heel erg bedankt, voor jullie snelle reacties. Het wordt me duidelijk dat de Geocachers met veel begrippen en in termen communiceren. Dat wordt dus de komende tijd ff jullie lijstje erbij houden en dan komen we er wel uit. Nogmaals hartelijk bedankt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lepman 69 Posted December 15, 2008 Op deze website verschijnt binnenkort een WIKI. Daarin zullen zulke zaken ook uitgelegd worden. Tot die tijd kun je inderdaad met de begrippenlijst aan de slag en met de hulp op het forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lepman 69 Posted December 15, 2008 Scherp Xaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geo20.10 2 Posted June 6, 2011 (edited) Bedankt voor de tip Edited June 6, 2011 by Geo20.10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
GeoVlinder 3 Posted June 6, 2011 Die is pas scherp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wad-Seekers 63 Posted June 7, 2011 Het is de bedoeling om de geowiki binnenkort te actualiseren. Daaraan wordt, nu nog achter de schermen, gewerkt door het team. Quote Share this post Link to post Share on other sites