Spring naar bijdragen

Embedded Wavjes probleem - was Test Topic - - Html vanaf nu op ´off´ -


Geoman

Aanbevolen berichten

Helaas kon iemand het niet laten misbruik te maken van de mogelijkheid om HTML te embedden.

Vanochtend merkte ik dat het Test Forum topic vast liep als gevolg van code bedoeld om het forum vast te laten lopen.

Ik doel hierbij niet op de muziek fragmenten die de afgelopen dagen zijn gepost. De enige mogelijkheid om snel e.e.a. te repareren bleek het dissen van het topic.

 

HTML staat vanaf vandaag AF. De leuke mogelijkheden die dit board biedt worden zo snel knap minder. Jammer dat de goede onder de kwade moeten lijden. Het zij zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast 77-1011013881
HTML staat vanaf vandaag AF. De leuke mogelijkheden die dit board biedt worden zo snel knap minder. Jammer dat de goede onder de kwade moeten lijden. Het zij zo.

 

Dat is inderdaad ontzettend jammer, (ik wilde net aan van Lunteren uit leggen hoe hij zijn muziekje weer terug kon zetten)

 

Heel begrijpelijk dat je het af hebt gezet Geoman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast van Lunteren

Hardstikke jammer dat HTML uitstaat. Wel begrijpelijk want als het forum vastloopt, hebben we helemaal niets.

 

Megaheks, kun je me nog laten weten van welke groep witch.mp3 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
Megaheks, kun je me nog laten weten van welke groep witch.mp3 is. 

 

The Rattles (ook al in oude topic gezet) :beerchug:  ;)  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas kon iemand het niet laten misbruik te maken van de mogelijkheid om HTML te embedden.

Vanochtend merkte ik dat het Test Forum topic vast liep als gevolg van code bedoeld om het forum vast te laten lopen.

Wat een !@#$%@%^ die dat flikte. Zat er zomaar een buitenstaander te knoeien? Of was het een bekende?

In het laatste geval: ik hoop dat diegene subiet wordt verbannen!

 :beerchug:  ;)  :D  ;)  :blush:

Walter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat er zomaar een buitenstaander te knoeien? Of was het een bekende?

 

In ieder geval een geregisteerd persoon. Wie is niet na te gaan daar het topic (pagina 4) al tijdens het laden zorgde voor een ´hangup´ :beerchug:

 

Mogelijk was er geen sprake van kwade opzet, maar een uit de hand gelopen ´experiment´. Als dit zo is laat mij dit dan s.v.p. per mail weten. HTML zou in dat geval weer aan kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881

HUH...tis toch een acces database..??

Daar kun je dat toch in terug zien..??

IP enz enz haal je daar gewoon uit volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307

Ik dacht ook dat je het forum niet hoefde te starten om de bron (of de DB) te bekijken. Ben ook heel benieuwd (beroepsmatig) hoe het precies is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog FF geduld  :beerchug:  Zal vanavond de Dbase uitspitten. Heb het momenteel druk op het werk. Gisteren een dag van 18 uur gemaakt...  pffff.  Dat heb je als je 12 miljard moet terugverdienen  ;)  :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 73-1011035307
Dat heb je als je 12 miljard moet terugverdienen  :beerchug:  :laugh:

12 miljard? Sjeeeeesus!

Ben je stiekem minister ofzo??

:butbut:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...