Spring naar bijdragen

Wat is het?


jojonl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

OK, ik geef het toe, niet tegengekomen tijdens het cachen, maar wel in ons tuintje.

Geregeld kun je plantjes krijgen om in de tuin te zetten en ik dacht dat ik een courgetteplantje had gepakt. Ik kreeg echter al vrij snel door dat deze plant net wat andere blaadjes had en nu groeien er dus ook andere vruchten aan.

De vraag is echter, wat groeit er nu in de tuin?

Ik ga er vanuit dat het een pompoen is, maar ben er nog niet helemaal uit wat voor soort pompoen.

Wie kent deze gele ronde vrucht met groene lengtestrepen?

 

a5c52bc6-9a22-4e24-bc24-d3ff10e13d0d.jpg

 

(even verplaatst naar het draadje waar ik hem eigenlijk wilde hebben)

bewerkt door eitjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zowel pompoenen als courgette in de tuin en deze lijkt toch echt sprekend op mijn pompoenen en totaal niet op mijn courgette. Wel jammer dat je hem eraf hebt gehaald voor ie rijp is, ik laat ze oranje worden en gebruik ze met Halloween.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm, weer een nieuwe insteek. Ik was al erg aan het twijfelen over het oogsten, maar wilde niet een vrucht van 8 kilo mee naar huis gaan slepen over een paar weken... Als je hem zo ziet, zou je niet denken dat hij ooit nog oranje wordt.

Als er weer een vrucht aan de plant komt (er zitten nog wel een aantal bloemen aan), dan laat ik hem langer zitten en kijk ik hoe het er dan uit gaan zien.

Bedankt in ieder geval voor de suggesties! Binnenkort ga ik hem opensnijden en laat ik jullie weten of de binnenkant er uitziet als een pompoen of een courgette.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...