Spring naar bijdragen

100 laatste Nederlandse logjes


Geoman

Aanbevolen berichten

Die list van het Kleffe stel werkt wel erg snel, maar er zit wel een fout in. Ik las zo de eerste 10 regels door en dan zie ik een en dezelfde persoon dezelfde cache 2x achter elkaar loggen. Als ik naar de cachepage ga blijkt het toch door 2 verschillende cachers gelogt te zijn.

 

Voorbeeld:

holt119 logde (Snelschaap / Highsheep) op zondag 21 september 2003 21:00

holt119 logde (Snelschaap / Highsheep) op zondag 21 september 2003 20:59

 

De onderste moet wel holt119 zijn, maar de bovenste holt119 is toch wel ons eigen PeeTee...

 

Ik weet natuurlijk niet of de fout nu bij Het Kleffe Stel licht of ergens anders, maar fout is wel ....

 

GRTZ

 

kruimeldief

De log van Peetee staat gewoon in de HKS-list. Ik denk dat Holt 2x heeft gelogd en een van zijn logs heeft weggegooid zodat die niet op de cachepage staat.

 

 

Kijk maar:

 

Peetee logde (Snelschaap / Highsheep) op zondag 21 september 2003 21:15

Arjenne logde (Noorderleeg) op zondag 21 september 2003 21:12

woutloper logde (DiHaRwP 8 ) op zondag 21 september 2003 21:12

Cache Dummies logde (Galloway) op zondag 21 september 2003 21:09

teco logde (Poppejans (hitchhiker) op zondag 21 september 2003 21:08

cache-u-note logde (Het poeltje "van Dongen") op zondag 21 september 2003 21:08

Peetee logde (Snel - sneller - snelst) op zondag 21 september 2003 21:03

Pieter1973 logde (Juultjes Achtertuin) op zondag 21 september 2003 21:02

thedivers logde (flevo island) op zondag 21 september 2003 21:01

Arjenne logde (Froskestek II) op zondag 21 september 2003 21:01

holt119 logde (Snelschaap / Highsheep) op zondag 21 september 2003 21:00

holt119 logde (Snelschaap / Highsheep) op zondag 21 september 2003 20:59

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voordeel van HKS-loglist is dat hij geen maximim van 100 logs kent. Wij vinden 100 te weinig voor een goed overzicht.

De .nl-loglist bedraagt inmiddels 150 logjes, alleen is de pagina-titel daar nog niet op aangepast. Overigens passen daar nog steeds niet alle vandaag gelogde logjes in. Misschien opwaarderen naar 200,250? :thumbup: Of meerdere pagina's?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De log van Peetee staat gewoon in de HKS-list. Ik denk dat Holt 2x heeft gelogd en een van zijn logs heeft weggegooid zodat die niet op de cachepage staat.

Zou heel goed kunnen. Het is me ook in de .nl-list opgevallen dat sommige logjes dubbel getoond worden. Het schijnt regelmatig voor te komen, zo heb ik een keer op de .com gelezen, dat cachers een logje weggooien en opnieuw aanmaken, omdat er foutjes inzaten of omdat ze er niet tevreden over waren.

 

Ik zag trouwens dat de HKS-lijst mijn Stroomdal 2 log niet meegenomen heeft. Of kijk ik scheef? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het doel van de laatste 100 logs is om te laten zien wat er het afgelopen weekeinde (of dagen) heeft plaatsgevonden. Ik vind het leuk om te zien dat iemand een cache heeft gedaan die ik leuk vond. Ook vind ik het leuk om te zien welke cache een bekende van mij heeft gedaan. En, ik vind het handig om te zien welke zoekacties zijn mislukt. Zeker als ik die cache binnenkort wil gaan doen.

Dat het ook anders kan, dat is duidelijk, maar mij leek het op de gekozen manier handig. En gezien de bovenstaande reacties ben ik niet de enige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Cairnteam heeft bijna 500 caches op zijn watchlist staan. In dit licht bezien is het niet zo verwonderlijk dat we een overzicht van 150 caches wat te beknopt vinden.

 

We kunnen ons voorstellen dat andere hunters er niet aan moeten denken om 500 caches te watchen, en tevens genoegen nemen met 150 items in een loglist. Maar geef ons maar de ongelimiteerde lijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De logs "scrollen" in volgorde van loggen voorbij; niet op datum. In het weekend wordt er flink gelogd, waardoor de logs snel uit de lijst vallen. Als je vrijdag hebt gelogd, dan kan het heel goed dat hij op zondag al voorbij is.

Binnenkort zal ik kijken of we de zaak iets intelligenter kunnen maken, waardoor op piekdagen de logs langer in de lijst blijven. Het is me duidelijk dat de lijst in een behoefte voorziet. Daarom is het zinvol om wat meer tijd aan de toeters en bellen te besteden. Op dit moment ben ik nog even druk met o.a. iMode, maar als dat is afgerond ga ik me weer op de logs storten.

Suggesties voor toeters en bellen zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...