Spring naar bijdragen

TopoNLplus: Topokaarten à la Colorado


deBruineBeren

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
ReizenReizen

  • 1 month later...
Ik krijg deze melding in Maptoolset

The FID fields and the Productcode does not correpond with TYP file. Do you want to adjust bladiebladibla

 

Wat mot ik daarmee?

 

MapsetToolkit heb je toch niet nodig ?

 

Maar goed, FID moet 802 zijn en Productcode 1.

 

Als MapsetToolkit denkt dat het niet goed is laat je hem het maar aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje nu pas gezien en met belangstelling gelezen.

Beren doen dus meer dan broodje smeren :thumbup:

 

Wij hadden via de beschrijving op dit LINKJE onze Garmin Etrex Legend Hcx voorzien van verbeterde topo NL kaarten.

 

Groeten van de Tejoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje nu pas gezien en met belangstelling gelezen.

Beren doen dus meer dan broodje smeren :thumbup:

 

Wij hadden via de beschrijving op dit LINKJE onze Garmin Etrex Legend Hcx voorzien van verbeterde topo NL kaarten.

 

Groeten van de Tejoos

 

Dit is de uitleg die ik nodig heb. Snap nu ook mijn fout, deed gewoon een algemene >TYP file gebruiken en dat gaat dan fout. En paste hem ook toe op kaarten waar het niet kon. De link gaf echt een goede uitleg. Bedankt

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijk mij wel, maar ziet het er op de oregon als niet net zo uit als op de colorado.

Zo niet, gewoon proberen als het niet wil dan kan je altijd weer ongedaan maken.

 

Ja dat lijkt wel erg op elkaar, maar dat wil niet zeggen dat er zaken zijn die misschien duidelijker en fraaier kunnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Helaas, bij mij werkt het niet. Ik heb het ZIP-je uitgepakt, het installatie-programma gestart en netjes de juiste locatie van de Garmin Family-map opgegeven (stond bij mij in een andere map dan de standaard C:\). In zowel MapSource als op de GPS zie ik geen veranderingen na de installatie. Ik gebruik een Garmin GPSMAP CSx en heb alles draaien onder Windows Vista (yuk!, ik weet het :lol1:) op de PC van mijn vriendin... Wellicht dat het niet werkt doordat ik alles onder Vista doe? Ik heb het register even nagekeken met regedit.exe, en zag wel dat de nieuwe TYP-file was ingesteld.

 

Iemand een idee/tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, bij mij werkt het niet. Ik heb het ZIP-je uitgepakt, het installatie-programma gestart en netjes de juiste locatie van de Garmin Family-map opgegeven (stond bij mij in een andere map dan de standaard C:\). In zowel MapSource als op de GPS zie ik geen veranderingen na de installatie. Ik gebruik een Garmin GPSMAP CSx en heb alles draaien onder Windows Vista (yuk!, ik weet het :() op de PC van mijn vriendin... Wellicht dat het niet werkt doordat ik alles onder Vista doe? Ik heb het register even nagekeken met regedit.exe, en zag wel dat de nieuwe TYP-file was ingesteld.

 

Iemand een idee/tip?

 

Nu zit iedereen natuurlijk naar mij te kijken om met het verlossende antwoord te komen.

Maar helaas ik weet het niet, ik kan niet verzinnen waarom het niet zou werken. :thumbup:

Met Vista heb ik (bijna) geen ervaring en zeker niet in combinatie met Mapsource.

 

Welke versie Mapsource gebruik je ?

Misschien kan iemand bevestigen of dat het met die versie van Mapsource en Windows Vista wel werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, bij mij werkt het niet. Ik heb het ZIP-je uitgepakt, het installatie-programma gestart en netjes de juiste locatie van de Garmin Family-map opgegeven (stond bij mij in een andere map dan de standaard C:\). In zowel MapSource als op de GPS zie ik geen veranderingen na de installatie. Ik gebruik een Garmin GPSMAP CSx en heb alles draaien onder Windows Vista (yuk!, ik weet het :() op de PC van mijn vriendin... Wellicht dat het niet werkt doordat ik alles onder Vista doe? Ik heb het register even nagekeken met regedit.exe, en zag wel dat de nieuwe TYP-file was ingesteld.

 

Iemand een idee/tip?

 

Nu zit iedereen natuurlijk naar mij te kijken om met het verlossende antwoord te komen.

Maar helaas ik weet het niet, ik kan niet verzinnen waarom het niet zou werken. :thumbup:

Met Vista heb ik (bijna) geen ervaring en zeker niet in combinatie met Mapsource.

 

Welke versie Mapsource gebruik je ?

Misschien kan iemand bevestigen of dat het met die versie van Mapsource en Windows Vista wel werkt.

 

Ik gebruik mapsource 6.15.6 en vista. Geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, bij mij werkt het niet. Ik heb het ZIP-je uitgepakt, het installatie-programma gestart en netjes de juiste locatie van de Garmin Family-map opgegeven (stond bij mij in een andere map dan de standaard C:\). In zowel MapSource als op de GPS zie ik geen veranderingen na de installatie. Ik gebruik een Garmin GPSMAP CSx en heb alles draaien onder Windows Vista (yuk!, ik weet het ;)) op de PC van mijn vriendin... Wellicht dat het niet werkt doordat ik alles onder Vista doe? Ik heb het register even nagekeken met regedit.exe, en zag wel dat de nieuwe TYP-file was ingesteld.

 

Iemand een idee/tip?

 

Nu zit iedereen natuurlijk naar mij te kijken om met het verlossende antwoord te komen.

Maar helaas ik weet het niet, ik kan niet verzinnen waarom het niet zou werken. :)

Met Vista heb ik (bijna) geen ervaring en zeker niet in combinatie met Mapsource.

 

Welke versie Mapsource gebruik je ?

Misschien kan iemand bevestigen of dat het met die versie van Mapsource en Windows Vista wel werkt.

 

Ik gebruik mapsource 6.15.6 en vista. Geen problemen.

 

Het registerpad van Mapsource in Vista 64 bits wijkt af van het 'gewone' 32 bits registerpad :thumbup: . Het kan dus zijn dat de door jou genoemde installer een registry entry op de verkeerde plek maakt. Wellicht handig als de Vista gebruikers even melden welke Vista versie wordt gebruikt..... Mocht het idd Vista 64 bits betreffen die niet werkt, laat dit dan even weten. Dan zoek ik de juiste registry entry even op. Kan FF duren, zit nu even niet achter m'n Vista bak ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...