Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

Het volgende heb ik na een nacht waarbij ik me vol overgaven gestort op een scheelkijkende pussel die je eerst moet hebben opgelost voordat je een verwachtingsvolle schitterende cache mag doen bedacht, je meld het event aan noemt hem bijvoorbeeld Oude stompen event waarbij een gelimiteerde startlicentie uitgegeven moet worden vanwege het aantal beschikte plaatsen ( klinkt logies, toch
Je hebt zeker weer over dit event gedroomd ??
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het probleem is opgelost, je kan de oude stompen event houden die geheel volgens de huidige toegepaste regels van . con is en dan ook nog een schifting aanbrengen van de hunters die wel en niet kunnen/mogen komen

 

Nah niks nieuws toch. Gebeurde in het verleden ook wel eens, al was het maar met uitdelen van zakjes die je op moest vragen ed...

 

Even keer een datumpje prikken, ik weet niet hoe ver die schele luie Amsterdammer is

bewerkt door TeamTobi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeuh, ik mag komen! Overigens weet ik niet of ik dat wel wil maar goed.

 

Damn nu ben ik dus een ouwe stomp....dat is een heel ellendig idee voor iemand die er moeite mee heeft dat hij al bijna 30 wordt.... :beerchug:

bewerkt door Lex en Leo-team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij vertellen wat en event is ?? :w00t2:

 

kweet wel me kids noemen me oud maar hier voel ik me lekker jong .

 

enne ook nog even dit...

 

ik ben ook nog stinkend jaloers op al die ouwe knarren.

Ik wou dat ik 4 jaar geleden het cachen had ontdekt.

ik krijg nu eindelijk mijn kids mee op wandeling de natuur in, zonder gejank van ik heb geen zin om te wandelen.

Ze staan nu te springen om er op uit te gaan, en weten gelukkig niet dat dat ik de komende dagen caches op het oog heb met een route van 5 km wandelen :lol1:

 

bw ik zou maar niet te veel af gaan op de datums van registratie op dit forum.

Ik ben net 2 weken geregt, Geregistreerd:: 06 June 2005 :bangin:

bewerkt door Tazzieman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL ik wordt echt oud.

zie opeens aan de gegevens in mijn profiel dat ik dus echt in 2005 mezelf had geregistreerd maar verder niets gepost en gedaan heb hier. :lol1:

kan je nagaan, al 3 jaar lid en ben de nieuwste noob die er hier is , hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL ik wordt echt oud.

zie opeens aan de gegevens in mijn profiel dat ik dus echt in 2005 mezelf had geregistreerd maar verder niets gepost en gedaan heb hier. :lol1:

kan je nagaan, al 3 jaar lid en ben de nieuwste noob die er hier is , hahahaha

Als je wat ouder word gaat dus je langetermijn geheugen achteruit ha ha ha

 

Gelukkig heb ik daar geen last van :w00t2:

 

Een event is een bijeenkomst van gelijkgestemden en in het geogeval te spreken een bijeenkomst van geocachers.

Bij sommige events nemen de organisatoren de moeite om een heleboel cache’s neer te leggen zodat door de meeste van de bezoekers een grootgedeelte van de dag weg zijn geheel in beslag genomen worden om maar zoveel mogelijk caches te vinden, en soms zijn er events waarbij geen cache komt te liggen en die bijeenkomst vooral bedoelt word voor de gezelligheid van het onderling samen kletsen en de veelal sterk overdreven verhalen aanhoren van andere cachehunts. de laaste events zij meeste al Kleijnschaliger vanwege het ontbreken van nieuwe cache's en darom minder bezocht worden ( hoezo, gaat het niet om de puntjes)

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Waar hadden we het ook al weer over…….. :bangin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans de VriesFrans de VriesFrans de VriesFrans de VriesFrans de VriesFrans de VriesFrans de VriesFrans de Vries :D

A.U.B. kom naar het BBQ event, dan heb je in ieder geval een ouwe stomp replica event :P

 

Met LARA BOND? :P;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Grappig, ik kijk nog steeds naar DE site voor geocaching in de NL. Ik ben niet zo actief meer in geocaching, werkzaamheden zorgen ervoor dat ik veel in het buitenland zit. En voor geocaching is dan geen tijd :-( Maar ja, de caches liggen met name in China toch erg ver uit elkaar.

 

Vandaag mijn Colorado 300 binnengekegen, NL topo erop. En ja, het kriebelt wel :-) Wat is er veel verandert in die paar jaar.

 

Groetjes, cache ze en kijk uit voor de "bugs" (teken)!

 

Groetjes,

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, het wordt hier langzamerhand een oude stompen event in deze topic.

 

Lara wordt weer eens aangehaald. met haar steevaste log, ook al was het een simpele opraper die je vanuit de auto kon loggen, stond er steevast: "Leuke cache, leuke wandeling".

 

En zelfs Taco is weer herrezen.

 

En wat events betreft met wel of geen lading nieuwe caches. officieel is het idee achter een event nog steends niet de bezoeker te tracteren op een aantal nieuwe caches. Gemakkelijk is het wel omdat je dan niet de hele dag die complete meute per plekke moet rustighouden/bezighouden. Des te meer nieuwe caches in de omgeving, des te minder eventbezoekers die op het event aanwezig zijn/aanwezig blijven. Wie dat bedacht heeft, heeft goed nagedacht. Was dat het ScoutingErikaTeram?

 

Een event is nog steeds georganiseerd door (ALLEEN) geocachers, voor (ALLEEN) geocachers (EN EVENTUELE AANHANG) met de bedoeling elkaar weer eens (GEZELLIG ??) te ontmoeten en te praten over geocaching (EN AANVERWANTE ARTIKELEN) en bij de ons kent ons gevallen eens weer informeren waarom ze niets meer van zich laten horen of verbaasd afvragen, verrek zeg kerel ben jij dat? :thumbup: . Oude conflicten en vetes worden uitgevochten en sluimerdende vetes worden weer aangewakkerd. Er onstaan nieuwe liefdes en oude liefdes krijgen er hun eind. Een klein dörpie op zichzelf dat allemaal maar een ding denkt. en dat is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je hoe een groot deel van de echte ouderen reageert als er gesproken wordt over plaatsing in een bejaardentehuis?

 

"Ja, ik ga me daar tussen al die oudjes zitten."

 

:blush::thumbup:;)

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo all,

 

Ik heb dit al eens geplaatst maar zie niemand reageren,

 

 

Hallo all,

 

Onze cache is ook al klaar en bevind zich op deze coordinaten:

51 58.666 en 004 15.305???

 

Als iemand hem vind voordat hij goedgekeurd is vind ik dat prima,

mij zal je niet horen zeuren als iemand hem al vind???

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik heb dit al eens geplaatst maar zie niemand reageren,

 

 

Hallo all,

 

Onze cache is ook al klaar en bevind zich op deze coordinaten:

51 58.666 en 004 15.305???

 

Als iemand hem vind voordat hij goedgekeurd is vind ik dat prima,

mij zal je niet horen zeuren als iemand hem al vind???

 

Groetjes Keske27

 

Hey Keske27, ouwe molenaar, ik denk dat ik nu weet waar jouw huis woont!! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...