Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

Pff het was even een klim om van de kast af te komen, voor iemand van mijn postuur, maar dankzij kameraad DL is het toch nog goed gekomen.

 

Oké Malyenki jij kriegelig, en ik ook zo langzamerhand van iedereen die zich met onvoldoende kennis van zaken zich er denkt om overal mee te moeten gaan bemoeien en de meest onzin schrijft die dan ook klakeloos overgenomen word.

 

En dan komen er dit soort reacties, daar blijkt maar weer dat wat er geschreven staat nooit zo overkomt als je persoonlijk met elkaar spreekt.

 

Als we elkaar eens tegen komen is dit wel een goed begin van een interessant gesprek, graag tot dan :)

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

en moet ik nu ook nog moeite doen om een ban te krijgen om op het event te mogen?

 

en hier een zinnetje om zomaar te bewaren………..:beerchug:

 

Als er 100 man op een event mogen komen, dan tellen de eerste 100 die zich op de eventpagina hebben aangemeld.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik probeerde on-topic te blijven, maar als dat niet lukt:

 

Geocaching is een spelletje, geen sport en geen competitie.

 

Een 800 meter zou wel overigens wel interressant zijn in het cache wereldje:

Een aantal cachers staan in een kort broekje en schoenen met spikes klaar bij de startstreep, maar helaas worden ze gepasseerd door wat cachers op de fiets, die weer voorbijgestoken worden door motoren, buggies en auto's. Niet dat dat zin heeft, want sommige snoodaards wisten al waar de finish lag en zijn 10 meter voor de vlag vertrokken. :)

Ik zit liever niet in de jury die de winnaar aan moet wijzen :beerchug:

 

Vooraf mijn excuses aan BY: bij de preview message zag ik pas zijn oproep (dat krijg je als de een sneller tikt dan de ander)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we eerlijk zijn, Kees heeft een eerlijke poging gedaan om cachers van het eerste/tweede/derde enz. uur op te roepen om samen te komen, te kletsen over hoe het vroeger was, en wat een minkunkels, flutcachers, puntjesscoorders, natuurvernielers er tegenwoordig bij de geocachers zitten. Het is niet gek dat er afsplitsingen komen gezien de regels.

Net zo min is het gek dat cachers van de beginjaren, die nog respect voor de natuur hadden, met liever 1 mooie multi op een dag dan twintig oppikkertjes, het leuk vinden om bij elkaar te komen.

 

Howel ik 65+ ben, ben ik geen oude stomp in dit wereldje en heb dus geen recht van spreken.

Maar ik ben gek op multi-wandelingen, heb ze allemaal in mijn eentje gedaan (dus 3 caches op een dag is voor mij al veel) en neem er dus aanstoot :beerchug::ph34r: aan als ik (en met mij vele ander fatsoenlijke nieuwkomers)wordt uitgemaakt voor puntenscoorder, minkukel, flutcacher en natuurvernieler, alleen omdat ik niet tot de cachers van het eerste uur behoor. Dat is wel een beetje kort door de bocht.

 

En nu weer on-topic: ik wil graag aannemen dat de "oude" cachers allemaal door-en-door fatsoenlijk waren, maar als je met elkaar gaat zitten klagen over de jeugd van tegenwoordig en gaat zitten mijmeren over de goede oude tijd waarin alles beter was, dan wordt je inderdaad echt oud, lijkt me. :(

 

Maar van mij mag het, natuurlijk! :) Ik kom sowieso nooit op events.

bewerkt door knijn2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit draadje gaat aardig :) Zelfs een admin en een team member werken hier aan mee.

Als ik hier dan even over na denk moet ik aan een ban denken :(

Wat bij mij het idee naar boven doet borrelen om een event te organiseren voor iedereen die al eens een ban op dit forum heeft gehad :ph34r:

Ruud :beerchug:

 

Hehe....eindelijk mag ik ook naar een event ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen in geocacheland,

 

Wat een reacties zeg op mijn idee om een Ouwe

stompen event te organiseren.

Ik heb vele leuke reacties gelezen en ook minder

leuke maar ja dat kan je verwachten als je de één

wel uitnodigt en de ander niet.

Van sommige had ik wel een reactie verwacht maar

van andere helemaal niet.

De één vond het jammer dat hij nog een broekie was

en de ander vond zichzelf wel stoer om bij de

ouwe poep te horen.

Ook waren er cacher's die wisten te

melden dat zij al eerder mee deden maar

zich nog niet hadden aangemeld op

geocaching.nl of .com. :blush:

 

Maar de meesten van jullie hadden al een heleboel

woorden klaar om tegengas te geven

tegen een andere cacher.

Er werd dan vergeten dat een ieder cached op zijn

eigen manier.

 

En zoals jullie al gezien hebben cachen wij al

vanaf 20 oktober 2002 en doen dit elke keer weer

met veel plezier.

Ik voel mij dan wel een beetje een ouwe stomp

maar heb helemaal niets tegen cachers die zich

daarna hebben aangemeld.

Ons motto is dus ook mensen cache op de manier

die je zelf het leukste vind en laat je door niemand

beïnvloeden. :yes:

 

Als wij een event bezoeken zie je meestal vele

nieuwe gezichten en natuurlijk ook oude bekenden.

We vinden het ook leuk om met nieuwe cachers te

praten over de gezamenlijke hobby die we hebben.

En lopen dan gezamenlijk een multi of graaien

een oppikkertje.

 

Als laatste wil ik nog even kwijt dat er regels zijn

opgesteld om na te leven en die worden bepaalt

door .nl of .com en die zijn er niet voor niets en

hoe men zelf cached moet men zelf weten. :thumbup:

 

Maar zoals jullie hebben vernomen is het niet

mogelijk om een ouwe stompen event te organiseren

en dat was natuurlijk ook de opzet van het hele verhaal. :lol1:

 

Ik ben nog wel bezig om iets te organiseren maar

daar krijgen de personen zelf bericht van.

Dit word dus geen event maar een gezellig

samenzijn onder elkaar. :beerchug:

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spreek lekker met alle ouwe stompen af bij een superlange wandelmulti. Voldoende tijd om ouwe verhalen op te halen. Heeft iemand de route al gedaan geen probleem toch want het gaat bij jullie niet om de puntjes. :thumbup:

Daarna lekker een kroeg in duiken :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bij mij het idee naar boven doet borrelen om een event te organiseren voor iedereen die al eens een ban op dit forum heeft gehad :beerchug:
Zijn dat er zoveel dat je er een event voor kunt organiseren??? :thumbup:
Minstens zoveel als cachers van voor 01-01-2003 :lol1:
Ik denk dat dat al een aardige club wordt, ja! :blush:

 

Het zal jullie tegenvallen. Ik zie in statistieken 35 accounts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bij mij het idee naar boven doet borrelen om een event te organiseren voor iedereen die al eens een ban op dit forum heeft gehad :beerchug:
Alsjeblieft geen Ban-event. Dan komen Frans de Vries, Ybe Ybema en Domine Ting Ting ook. Of ben je echte oude stoemp als je dit allemaal bekend voorkomt. En met die laatste zin is ook dit berichtje weer on-topic.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat bij mij het idee naar boven doet borrelen om een event te organiseren voor iedereen die al eens een ban op dit forum heeft gehad :beerchug:
Alsjeblieft geen Ban-event. Dan komen Frans de Vries, Ybe Ybema en Domine Ting Ting ook. Of ben je echte oude stoemp als je dit allemaal bekend voorkomt. En met die laatste zin is ook dit berichtje weer on-topic.

 

tot cache,

team Wij Drie :yes:

:blush: Frans de vries? :lol1: Nee dan maar niet :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag,

 

Ik lees net dit bericht en het lijkt mij leuk om een tegenhanger op te starten

Genaamd:

 

Verse bollen

 

 

Groet T.A.O

 

Dergelijke events werden ooit met enige regelmaat georganiseerd.

In Nederland helaas wat minder en de laatste is alweer een tijdje geleden..

 

Zogenaamde "Newbie"-events

 

Ik heb in Belgie ooit zo'n event meegemaakt en ze zijn zeer nuttig.

Helaas schitterden ook daar de immer kritische "ouwe stompen" door afwezigheid.

 

En juist dit soort events zijn voor die ouwe stompen de uitgelezen gelegenheid om hun ideeen over "hoe het was" en "hoe het nu is" en "hoe het zou moeten" op de "newbies" over te dragen.

 

Zo'n "newbie"-event is namelijk wel toegestaan, want hoewel de doelgroep "newbies" is, iedereen is welkom en er zijn juist een aantal ervaren cachers nodig om met de newbies op pad te gaan en hen het een en ander bij te brengen.

 

En dat "een en ander" hoeft zich niet te beperken tot allerlei technieken.

Ook een stukje "cachers-etiquette" mag zeker worden overgedragen. :beerchug:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Open brief aan Keske 27

 

Ergens ten lande, 20 juli 2008

 

Hoi hoi Keske 27,

 

 

Het probleem is opgelost, je kan de oude stompen event houden die geheel volgens de huidige toegepaste regels van . con is en dan ook nog een schifting aanbrengen van de hunters die wel en niet kunnen/mogen komen

 

Het volgende heb ik na een nacht waarbij ik me vol overgaven gestort op een scheelkijkende pussel die je eerst moet hebben opgelost voordat je een verwachtingsvolle schitterende cache mag doen bedacht, je meld het event aan noemt hem bijvoorbeeld Oude stompen event waarbij een gelimiteerde startlicentie uitgegeven moet worden vanwege het aantal beschikte plaatsen ( klinkt logies, toch), om een startlicentie te ontvangen moet een pussel worden opgelost die wat te maken heeft met de oude stompen ( niets mis mee, toch) je bouwt een website waar men zich moet opgeven en juist daar ken jij persoonlijk de schifting uitvoeren van de oude stompen die jij wil hebben, vervolgens moet iedereen dus ook de oude en de niet oude stompen ( je mag geen onderscheidt maken, toch) een pussel oplossen om een aanwezigheid licentie te verdienen, de kloe zit het in dat het een onoplosbare pussel is ( zo als voor mij 80 % van die ondingen) de gasten die volgens jou tot de oude stomp behoren krijgen via een hint de juiste code waarbij er medegedeeld word dat elke pussel dus ook elke code persoonlijk is en niet uitwisselbaar met andere hunters.

De ander cachers pusselen zich eigen helemaal het wit voor de ogen en komen dan natuurlijk nooit uit, (het geeft niet, want pusselen vinden ze toch ook zo leuk) uiteindelijk kan jij op elk willekeurig moment mede delen dat de inschrijving vol is en er geen nieuwe aanwezigheid licentie is te verdienen ( behalve een erelicentie ...............................) voor juist die oude stomp die altijd te laat is met opgeven.

 

Ik hoop dat ik je hier wat verder heb geholpen en zo de mond kan snoeren van elke geocritici die zich weer eens benadeelt voelt.

 

Met de meest vriendelijke geogroets

 

Barnyb50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Dit is natuurlijk geschreven geheel uit frustratie over een cache die ik erg graag wil doen maar niet kan doen omdat ik nooit heb voorgedrongen toen de IQ’s werden uitgedeeld en daarmee tot het gewone werkvolk behoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...