Spring naar bijdragen

Ouwe stompen event


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wel er is genoeg te lezen op het forum, maar het lijkt er op dat een aantal mensen zich buitengesloten voelen.

Dat zal vast de bedoeling niet zijn.

 

Was verrast met het mailtje over het ouwe stompen event. Lijkt me leuk om eens een paar te zien.

Probeer zeker te komen als de datum voor mij ok is.

 

Er zijn nog steeds ouwe stompen actief. Helaas loop je er wel eens tegen aan dat je geen tijd kan maken, of door werk of door prive zaken.

 

Hoor graag wanneer het is en waar. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen al de uitnodiging voor zo'n event heeft bij ons weer vele herinneringen doen opborrelen. Hoe heette die ene ook alweer met die bril? Je weet wel die die leuke cache had gelegd?

 

Het legendarische BOOOOOWWWWLLL zoals Barny schrijft doet alweer de buikspieren strak trekken van het lachen. Dan was er ook nog dat event in Noord Frankrijk met de nodige perikelen....Je kende ze allemaal van naam en bijna allemaal van gezicht.

 

We vinden het leuk om herinneringen op te halen met oude bekenden en nieuwe onbekenden....

 

We zullen er zijn!

 

Garoeten

bewerkt door Euro & Co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal

 

Een klein stukje wat er bij het event "Ouwe stompen" vermeld staat:

 

een aardig clubje zijn en dan (niet) met alleen maar Ouwe Stompen.

 

Maar een clubje met:

 

Verse piepers, Rolstoellers, Bollie's, Nieuwkomers, Kilo/ons/gram cachers,

 

Wel en Niet ervaren cachers.

 

Ergo iedereen is welkom

 

Dus nogmaals iedereen is welkom.

 

Groetjes Keske27, Koos de Kapper en Biertjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen al de uitnodiging voor zo'n event heeft bij ons weer vele herinneringen doen opborrelen.

 

Zo ook hier.

We hebben de filmpjes weer eens bekeken en krom gelegen bij het SNOTSLINGEREN!

 

We wilden al graag bij het (nieuwe)BBQ-Event zijn maar door omstandigheden ging dat niet.

 

In vele berichten valt "vroeguh" en "vroeger was alles beter". Nou, ik kan de meesten geruststellen: vroeger werd hier op dit forum OOK al alles afgekraakt. Maar daarom leefden we van Event naar Event en waren we de rest van het jaar bezig met het organiseren van onze eigen events (BBQ, MegaAdventure). Soms ontstonden er zelfs spontane events omdat iedereen tegelijk een nieuwe cache ging doen ( CoCaEventje ). Er ontstond zelfs een nieuwe stroming: het "GeoLamballen"

 

Vreselijk veel plezier hadden we met het SinterklaasEvent.

Wie herinnert zich nog de "FreudSessies" en "zullen we een pizzaatje eten en dan nueken of hou je niet van pizza"?

Wie heeft het echte originele IJskivogeltje nog voorbij zien vliegen?

Het liedje "follow the leader" terwijl we massaal achter de PROF aan sjokten 2e BeneluxEvent.

Midden in de nacht MB1 uit de struiken halen .........

'S-morgens Brazil wakker schudden in zijn camper.

De BOWL werd al genoemd in dit draadje, in de ton, in een bekertje of 's-morgens voor de tent.

 

Maar het meest herinneren we ons het camperen, vuurkorfje, BBQ, heeeeeel veel drank en heeeeeeeeeeeeeel veel gezelligheid.

Willen de "jonkies" weten hoe we dat deden? Kijk de foto's en filmpjes op MegaHeks.

 

WIJ hebben er nu al zin in .........

 

MegaHeks, geen ouwe stomp maar een ouwe heks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.........eigen events (BBQ, MegaAdventure).. ..spontane events... ( CoCaEventje )........nieuwe stroming: het "GeoLamballen"

....plezier..... SinterklaasEvent........ "FreudSessies"....... originele IJskivogeltje........."follow the leader" ....PROF aan sjokten 2e BeneluxEvent.......MB1 uit de struiken halen .........Brazil wakker schudden.......??BOWL??

 

:wine::lol1:

allemaal gemist

:blush::D

 

 

 

 

en toch een OS ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gister in de late uurtjes toen weer eens een stel ontspoorde oude stompen overbleven na het nachtelijk avontuur was er een idee geopperd om ook oude schrijfsels en aanverwante artikelen mee te nemen naar dit event.

ik miste alleen 1 oude stomp (die wel zijn altijd lieve Astrit stuurde), maar zelf in zijn favo houding verveelt naar de teevee lag te kijken

Ik heb van het eerste half jaar alle gevonden cache beschrijvingen onder het stof vandaan getrokken ( het mag een wonder heten dat ik het terug gevonden heb) en natuurlijk ALS ik kom meen ik het logboekje van Het Gele Bussie mee waar ook alle foundlogs van toenderyijd instaan,

als ik kom zal Het Gele Bussie NIET op het event aanwezig zijn omdat alle oude stompen die heeft bezocht,

Het Gele Bussie zal vervangen worden door een kanariegele Passat

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny, wat is dit nu...

"t Gele Bussie het enige stabile factor in het moderne geocachingwereldje" staat in je handtekening.

Maar toch ga je met de kanarie gele passat...

Gaat het wel goed met het bussie en kan hij er wel tegen dat hij ingeruild wordt?

Of moet ik je handtekening aanpassen? :band:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, wees maar niet bezorgt Het Gele Bussie hobbelt al sinds 2002 mee in het roemoerige wereldje van het geocachen, ongeacht hoe snel deze wereld helaas aan het veranderen is.

Het Gele Bussie blijft gewoon stabiel staan voor wat hij staat.

Dat is gelijk ook enige reden waarom hij voor het eerst thuisblijft terwijl ik wel naar een geocache event gaat, zeker niet nagelaten dat alle oude stompen hem al eens gelogt hebben.

Het weerzien van de oude, oude stompen zou 1 van de redenen kunnen zijn waarom ik er eventueel wel naar toe zou willen gaan.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Omdat er genoeg deelnemers zijn en de weersverwachtingen er ook goed

uitzien is de knoop doorgehakt en:

 

'It gaet oan!’

 

Kijk maar op:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...39-10bc06365559

 

Groetjes Koos de Kapper,Biertjuh en Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste event voor Ouwe Stompen is voorbij.

 

Nieuwe, oude en niet-meer-cachende stompen kwamen bij elkaar.

Vanaf het moment dat schipper Koos de event deelnemers kon verwelkomen op "zijn" veerpont was het een feestje.

Het weer werkte mee, geen regen, geen storm, maar wel een frisse koude wind en af en toe een zonnetje.

In het Jachthuis stonden Kees, Irma en de kinderen de gasten op te wachten.

Wij vonden het geweldig, hopelijk heeft iedereen van dit event genoten, en wie weet komt er ooit een vervolg.

 

Wat ons betreft gaat er een bedankje uit richting iedereen die de moeite heeft genomen om op dit event aanwezig te zijn. Cachers die soms een flinke reis hebben ondernomen voor een paar uurtjes bijkletsen met oude bekenden.

 

Nogmaals alle aanwezigen ontzettend dank voor jullie komst, zonder jullie was het event niet geweest wat het is geworden.

Voor een kleine sfeer-impressie kun je op onderstaande link de foto's vinden die tussen 10:30 's morgens en ongeveer 19:00 's avonds zijn genomen.

 

Groetjes en tot ziens, Ruud :blush: en Marja :lol1:

 

http://picasaweb.google.nl/marjawoudt/OudeStompenEvent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Wat is een Event?

 

Een Event is een bijzonder gebeuren.

Het is gezellig bij elkaar zijn, even iets anders doen dan anders.

Een Event is iets speciaals. Het kan zich herhalen, maar het blijft iets unieks.

Een Event overstijgt het gewone, het springt eruit.

Een Event blijft je bij als je bent geweest.

Een Event is leuk om te organiseren met mensen die er zin in hebben.

Een Event is geslaagd als iedereen het naar zijn zin heeft gehad :blush:

 

Koos, Ruud, Marja, Irma, Kevin en Sabine,

Bedankt voor alle medewerking die er in gestoken is om dit Event mogelijk te maken.

 

Ook wil ik degene bedanken die geheel vrijwillig hetgeen hebben geschonken in de vorm van:

Keycord's, tasjes, pennen, aanstekers en nog meer pennen (ja je kan niet loggen zonder pen)

 

Ook een bedankje naar degene die voor dit onvergetelijke Event zijn protese heeft

afgestaan om er een mooie logrol aan te hangen, die vol geschreven is met namen

van vele Stompen en Nieuwkomers.

 

Ook wil ik iedereen bedanken die uit vele delen van Nederland zijn afgereisd om aan

dit Event deel te nemen. :lol1:

 

Zoals eerder staat vermeld:

Een Event is iets speciaals. Het kan zich herhalen, maar het blijft iets unieks.

Maaaaaaaaaaaar dat het een vervolg heeft is zeker, dus volg dit draadje voor in de toekomst :lol1:

 

En als laatste wil ik ook Ron en Petra van "Het Jachthuis" bedanken voor hun medewerking

om dit Event mogelijk te maken.

 

 

Groetjes Keske27 (Kees,Irma,Kevin en Sabine)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...